Accés directe als apartats més utilitzats. Cliqueu damunt de la imatge

Llibres de text  curs 21-22  (Actualitzat 15 de juny) Beques

Pla d’organització de centre 20-21 Autorizació gestió PCR Horaris transport escolar

Guia de l’estudiant curs 21-22

Beca Auriga Fuscus 2021

El Consell Esportiu del Tarragonès premia amb la Beca Auriga Fuscus 2021 a l’exalumna Ona Alonso pel seu treball de recerca: “ESTÀ L’ESPORT SOCIAL EN PERILL D’EXTINCIÓ AL MUNICIPI
D’ALTAFULLA?”, que va realitzar durant el curs passat 2020-2021.
El jurat ha considerat que el treball de recerca… Llegeix més»

DINANTIA

A partir d’aquest curs, l’Institut d’Altafulla, utilitzarà l’aplicació mòbil Dinantia per la comunicació entre el centre i les famílies.
Es tracta d’una eina senzilla i ràpida amb la qual rebreu al vostre mòbil les notificacions oficials de l’institut, informació directa i immediata del tutor dels… Llegeix més»

Llibres de text curs 2021-2022

Ja podeu accedir al llistat de llibres d’ESO i BAT per al curs 2021-2022. Els trobareu a l’apartat llibres de text de la web i a l’espai de cada curs.

Enllaç directe
Us adjuntem també el llistat en aquest article

Llegeix més»

L’institut a la ISS. De nou, seleccionats entre els 10 equips guanyadors del concurs Astro Pi Challenge 2020-2021!!!

Per segona vegada, els alumnes de Tecnologia de 4t d’ESO han participat al certamen Astro Pi Challenge: Mission Space Lab promogut per l’Oficina d’Educació de l’Agència Espacial Europea (ESERO) en col·laboració amb la fundació Raspberry Pi. Aquesta convocatòria ofereix als estudiants… Llegeix més»