Esport per a tothom

Un any més hem portat a terme una jornada d’esports adaptats dins el projecte d’àmbit artístico-social Ens adaptem, on l’objectiu principal és la sensibilització davant la discapacitat. Els alumnes de 3r d’ESO han pogut practicar el Goalball, la Boccia i el bàsquet en cadira de… Llegeix més»

Inaugurem projectes d’àmbit

Aquesta setmana hem començat amb els primers projectes d’àmbit.
A 1r l’àmbit Lingüístic ha presentat Juguem! L’alumnat s’endinsarà el món dels jocs per poder dissenyar per grup un prototip de joc de taula. Treball en grup, creativitat, comunicació i una manera de fer projectes que esperem… Llegeix més»

Max your Class

Hem començat el curs amb moltes ganes d’anglès!
Aquesta setmana hem dedicat 6 hores a fer tallers d’anglès amb Max your Class. A 3r hem viatjat pel món, What’s the best place on Earth, i a 4t hem investigat sobre les Fake News. Ha sigut intens,… Llegeix més»