Vídeo Culture talks

Last week we could enjoy @burlington “Culture talks”, with a native speaker. It’s a fun and interactive way for your students to learn about various aspects of British culture. Everyone in the class had a chance to participate. It was a fantastic class at our school.… Llegeix més»

Cultura Audiovisual 1r BAT: Enquadrament

L’enquadrament és la nostra mirada, selecciona el focus d’atenció i captiva els nostres sentits. En aquesta pràctica l’alumnat ha realitzat diferents exercicis compositius (llei dels terços, llei de la mirada, composició centrada, composició geomètrica, etc.) i ha seleccionat la seva millor fotografia per aquesta exposició… Llegeix més»

Etwinning project

3rd of Eso students have already started working in our etwinning project ‘ Your Life, My Life’. We’ve been really busy these weeks. We are now very excited about getting to know our international classmates from Germany, Italy and The Netherlands! Learning English is fun!#eTwinning
Els… Llegeix més»

Obrim la biblioteca!

La biblioteca del Milà ja està oberta, cada dia de 10.45 a 11.45 h. A la vostra hora de pati, podeu venir a buscar llibres de préstec, a estudiar o a llegir.
A la foto podeu veure les últimes novetats que hem incorporat al nostre catàleg.
Us… Llegeix més»