Recordeu: tots els alumnes han de portar mascareta!

I recomanem que tots els alumnes portin el Kit Covid-19: ampolla d’aigua, mascareta de recanvi amb funda, mocadors de paper i gel hidroalcohòlic d’ús individual.

DECLARACIÓ RESPONSABLE QUE CAL PORTAR EL 1r DIA DE CURS

Benvolgudes famílies,
per poder entrar al centre el primer dia de curs és imprescindible que tots els alumnes portin degudament emplenat i signat (a data de 13 de setembre) el següent document:
————————————————————————————————————-

QUÈ CAL FER CADA DIA ABANS D’ANAR A L’INSTITUT?

Benvolgudes famílies,
Cada dia, abans de venir al centre, caldrà comprovar tot el que està esquematitzat en el següent document:
————————————————————————————————————-

PRESENTACIONS DEL CURS 20-21:

1rESO (aquí)
2nESO (aquí)
3rESO (aquí)
4tESO (aquí)

LLIBRES I MATERIAL CURS 21-22

Si voleu comprar els llibres de text a través de l’AMPA seguiu les instruccions que trobareu (aquí)

L’INSTITUT FA 25 ANYS

A l’institut de Tossa de Mar estem d’aniversari. Aquest curs 2020-2021 es compleixen 25 anys de la implantació dels estudis secundaris a la població. El 1995 es feia realitat una vella aspiració del poble: que els joves i adolescents poguessin continuar estudiant a Tossa, sense  necessitat d’haver-se de  traslladar forçosament a les poblacions veïnes.

Va ser un pas important per a tots, que ha reforçat la cohesió de la nostra vila, ha obert perspectives personals de futur i ens ha enfortit socialment. Han estat 25 anys d’acompanyar moltes generacions de joves en la seva formació personal i intel·lectual, 25 anys plens de vida, de vivències, lluites, projectes de tota mena i, sobretot, de moltes il·lusions.

L’aniversari ens sorprèn, però, en l’any més difícil. La pandèmia limita les nostres possibilitats de celebrar aquest esdeveniment tal com es mereix. Però, tot i així, hi ha la voluntat que la nostra efemèride no quedi en l’oblit. Perquè 25 anys de viatge compartit no són qualsevol cosa.

Guies turístics per un dia

A punt de començar les vacances, ben merescudes, de Setmana Santa, els alumnes de 2n d’ESO vam dedicar el divendres dia 26 de març a fer una visita guiada per als nostres professors i professores per la nostra vila. A cada punt d’interès, els guies… Llegeix més»

Instruccions pels alumnes

Activitats i feina per fer a casa mentre duri el tancament del centre

Us informem que tot l’alumnat pot accedir a través del seu compte de l’Office365, a l’aplicació de correu outlook. Allà hi trobarà un correu amb accés a les feines que els professors estem preparant. Ja hi ha moltes matèries disponibles i n’hi anirem afegint més.
Com a criteri general, el termini d’entrega és d’una setmana.

Salut.

Institut de Tossa de Mar