L’alumnat de 2n de Batxillerat participa de la Quinzena Mostra de Fotofilosofia, una convocatòria per tal de celebrar la Jornada Mundial de Filosofia.… Llegeix més»

L’alumnat de 3r i 4t Garbí treballen en un projecte d’electricitat domèstica.
Fan circuits elèctrics bàsics… Llegeix més»

L’associació Emporderats s’ha presentat a l’alumnat de 4t d’ESO, dins el projecte d’Aprenentatge i Servei comunitari.… Llegeix més»

El projecte Irene&Co i Baby&go creats per alumnat del cicle formatiu d’Educació Infantil han estat finalistes dels premis Salvador Reixach. Durant l’acte, celebrat a Santa Pau, els integrants dels equips finalistes van rebre un reconeixement.… Llegeix més»

S’ha presentat el Servei d’Atenció Integral a les persones LGBTI a l’alumnat del Garbí i la UEC.

Aquesta xerrada està emmarcada en el projecte d’Aprenentatge i Servei Comunitari.… Llegeix més»

La direcció de l’institut ha volgut agrair la participació de l’alumnat del cicle formatiu d’Estètica i Bellesa en les tasques de maquillatge dels participants a la desfilada del Festival d’Aquí… Llegeix més»