INFORMACIÓ CURS 21-22

Aquí trobareu TOTA la informació d’inici de curs 21-22.

Calendari del curs 21-22: Acollida i inici de les classes

Material i informació inici curs 2021-22 (llibres, ordinador, etc.)

Ajuts per alumnat amb necessitat específica de suport educatiu

Informació menjador

Informació activitats extraescolars

ESO: Llista de preinscritsLlista d’assignació de centre i Llista d’espera

BATXILLERAT:

BEQUES BATXILLERAT Termini fins al 30 setembre

Llistes definitives: Alumnat assignat a Batxillerat, Alumnat preinscrit a Batxillerat.

Documentació per formalitzar la matrícula de Batxillerat del 12 al 16 de juliol. Truqueu per demanar cita prèvia (tel: 934 084 265).

VIA VIANA, RETURNS!

Hola!
Nosaltres som Izan, Kevin, Nico, Steven, Silvert, Berkano, Luiza, David, Nayara, Alejandra, Mar, Jean Piere, Gio i Víctor. Aquest curs estarem al front de Via Viana, la revista digital del nostre centre, i us volem comunicar que en breu podreu començar a llegir els primers… Llegeix més»

13a MOSTRA DE RECERCA JOVE DE BARCELONA