Visita a Can Batlle

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO comença el cicle de visites al local jove Can Batlle amb l’objectiu de conèixer les instal·lacions i les activitats que s’ofereixen i poden fer.

Per implicar-los en les polítiques de Joventut municipals, també se’ls demana la seva opinió.

Taller de primers auxilis

Durant aquests dies l’alumnat de 4t d’ESO està participant en un taller de primers auxilis amb l’objectiu de capacitar als joves perquè obtinguin els coneixements i les habilitats bàsiques per a poder prestar la primera ajuda a una persona abans de ser atesa per personal sanitari.

Aquestes nocions són per la prevenció i la seguretat (PAS- protegir, avisar i socórrer), així com la tècnica de reanimació cardiopulmonar.

Reunions d’inici de curs amb les famílies de Batxillerat

El 5 d’octubre tindran lloc les reunions d’inici de curs en format virtual dels grups de Batxillerat, on s’explicaran les informacions més importants de curs.
Per confirmar l’assistència a la reunió cal respondre el qüestionari que trobareu al correu enviat per iEduca a totes les famílies.

Els horaris de les reunions són els següents:

1r de Batxillerat a les 16:30h.
2n de Batxillerat a les 16:30h.

Reunions d’inici de curs amb les famílies d’ESO

El 28 de setembre tindran lloc les reunions d’inici de curs en format virtual dels grups d’ESO, on s’explicaran les informacions més importants de curs.

Els horaris de les reunions són els següents:

1r i 2n d’ESO a les 16:30h.
3r i 4t d’ESO a les 17:30h.

Inici de curs

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, el dia 13 de setembre s’inicia el nou curs escolar 2021-2022. En els propers dies el tutor o tutora del grup enviarà a les famílies la informació relativa al primer dia de classe.

Els horaris dels diferents nivells del primer dia de curs són els següent:

1r ESO: de 9:00 h a 10:30 h. (porta principal)
2n ESO: de 9:30 h a 11:00 h. (porta principal)
3r ESO i 4t d’ESO: de 10:00 h a 11.30 h. (porta principal)
Batxillerat: de 12:00 h a 13.30 h. (porta principal)

Els alumnes hauran de portar material per escriure i prendre anotacions.