HORARI d’HIVERN (de l’1 d’octubre al 31 de maig)

Podeu contactar amb nosaltres:
Consergeria, de dilluns a divendres, de 8h a 14:30h. i
Secretaria, de dilluns a divendres, de 9:30h a 13h. I dilluns i dimarts de 15:30 a 16:30h.
Us comuniquem que per realitzar qualsevol tràmit i/o gestió a la secretaria del centre, heu de demanar cita prèvia per telèfon o correu electrònic.

INFORMACIÓ TPVESCOLA

INFORMACIÓ TAQUILLES CURS 2021-2022

Benvolgudes famílies,
Comencem un nou curs i us volem recordar el protocol a seguir per el lloguer nou, la renovació del lloguer, o la devolució de les taquilles.

NOU LLOGUER
● L’alumnat que inicia els seus estudis al INS aquest curs 2021-2022 o que llogui per primera vegada, ha de ser soci de
l’AMPA i entregar el COMPROMÍS DE BON ÚS signat.

RENOVACIÓ
● Es mantindrà el mateix cadenat per el proper curs i següents (fins a finalitzar els estudis o el lloguer). EL CADENAT SE’L PORTARÀ L’ALUMNA/E A CASA

• S’assignarà una taquilla diferent cada any i es farà el possible perquè aquesta estigui al costat de la classe de l’alumne/a.

ASSIGNACIONS GUIXETES
● L’assignació de les guixetes es farà la propera setmana al local de l’AMPA:

1r ESO ……………………………..Dilluns 20 de setembre de 18:30h a 20h
2n ESO……………………………….Dimarts 21 de setembre de 18:30h a 20h
3r ESO / 2n BATX …………………Dimecres 22 de setembre de 18:30h a 20h
4r ESO / 1r BATX ………………….Dijous 23 de setembre de 18:30h a 20h

PAGAMENT DEL LLOGUER

● El pagament del lloguer, s’haurà de fer en efectiu al local de l´Ampa el dia assignat per cada curs.

Lloguer per primera vegada de la guixeta ……… 10€ (5€ lloguer + 5€ dipòsit)

Lloguer per primera vegada segon germà………. 8€ (3€ lloguer + 5€ dipòsit)

Renovació lloguer de la guixeta …………………….. 5€

Renovació lloguer taquilla segon germà …………. 3€

DEVOLUCIONS

● L’alumnat que no vulgui renovar el lloguer de la guixeta o que deixi el centre, si vol, ha d´entregar el cadenat aconsergeria o posar-se en contacte amb l´ AMPA i se li farà entrega dels diners de dipòsit.

Per qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb nosaltres al correu electrònic ampainsmontmelo@gmail.com

INFORMACIÓ BEQUES NEE i VACUNACIÓ CURS 2021- 2022

Benvolgudes famílies,
  • Us recordem que està obert el període per sol·licitar la beca per ajuts individualitzats per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu per al curs 2021/2022. Us adjuntem l’enllaç als requisits i les condicions.

Termini per presentar la sol·licitud: del 3 d’agost al 30 de setembre de 2021. La sol·licitud és telemàtica

PODEU ACCEDIR A AQUEST ENLLAÇ: BEQUES I AJUTS NESE

• També us enllacem una carta dels Srs. Consellers de Salut i d’Educació referent a la vacunació dels nois i noies majors de 12 anys.

PODEU VEURE  LA CARTA A AQUEST ENLLAÇ: CARTA VACUNACIÓ

Inici de curs 2021-2022

Benvolgudes famílies,
Com cada any en aquestes dates d’estiu ens adrecem a vosaltres per donar-vos informacions referents a l’inici del proper curs, en aquest cas el curs 2021 –2022.

Calendari d’inici de curs

Els dies 2 ,3 i 6 de setembre de 2021 es realitzaran les proves de recuperació pels alumnes de 1r de Batxillerat segons l’horari que podeu consultar a la nostra pàgina web http://agora.xtec.cat/iesmontmelo/ i a la porta de l’institut.

Lliurament de notes:

El dilluns 13 de setembre de 2021 es farà la presentació del curs per tot l’alumnat del centre. Aquesta presentació es farà segons el següent horari:

Presentació 13 de setembre 2021:

Durant la sessió de presentació els tutors/es rebran l’alumnat i lliuraran els horaris. L’alumnat podrà fer les consultes sobre qualsevol dubte que tingui. Durant la següent setmana s’informarà sobre la reunió que el tutor/a farà , virtualment , amb les famílies. Aquestes reunions es duran a terme durant el mes d’octubre.

Per a qualsevol gestió administrativa i per intentar reduir la presencialitat al centre podeu comunicar-vos amb nosaltres per correu iesmontmelo@xtec.cat o per telèfon 93.579.97.23.
També podeu demanar cita prèvia amb cada tutor/a a través del seu correu electrònic.

Quedem a la vostra disposició per a qualsevol dubte que pugueu tenir, us agraïm la confiança que heu dipositat en l’Institut i en nom de l’Equip Directiu, de tot el professorat i del personal no docent us desitgem que passeu un bon estiu.

Podeu veure la carta sencera clicant aquí.

Mitologia Grega – 1r d’ESO

L’alumnat de 1r d’ESO ha treballat la mitologia grega a través de la construcció d’STOP MOTION, una activitat en què han potenciat la seva vessant creativa i digital.
Ha estat molt difícil triar-ne un de cada classe perquè en pugueu fer un tast. Enhorabona a tothom… Llegeix més»