Emergència Climàtica

El passat 24 de setembre jornada de vaga estudiantil per l’emergència climàtica, les alumnes de 1r de Batxillerat A que van assistir al centre després de reflexionar sobre aquest problema d’escala planetària a classe de Ciències per al Món Contemporani van elaborar al llarg del… Llegeix més»

Activitats extraescolars del camp escolar

Cada alumne ha de formalitzar la inscripció des de la web del seu centre.
1. Escollir les activitats de l’oferta indicada en el tríptic informatiu.
2. Entrar en el formulari on-line d’inscripció i emplenar-lo… Llegeix més»

Gala de 4t d’ESO 2021

Graduades i graduats! Semblava que en aquest any tan complicat res arribaria a bon port, però sí! L’alumnat de 4t d’ESO va gaudir d’una gala, amb mascaretes, distàncies i simplicitat, però es van poder sentir protagonistes victoriosos!!

Enhorabona a totes i tots.

Llegeix més»

Revista Màrius 2021

Un any més la publicació de la revista Màrius ens avisa que l’estiu ja és aquí i amb ell tot el recull de records que han format el curs veuen la llum.

Al setembre, amb la mirada atenta a la incertesa i la singularitat, pensàvem que seria una… Llegeix més»

LES CÈL·LULES!

L’alumnat de Biologia de 1er d’ESO ha realitzat maquetes de diferents tipus de cèl·lules. Les podreu veure al passadís del laboratori de Biologia. Un petit racó dedicat a la ciència ple de felicitat. Enhorabona artistes!

TALLER DE RÈPTILS I AMFIBIS

El passat dilluns , 7 de juny, el Seminari de Biologia-Geologia va organitzar un taller mediambiental dels rèptils i amfibis als diferents grups de 1r d’ESO. L’alumnat va poder  veure i tocar alguns d’aquest animals i també es va debatre sobre l’error cada vegada més habitual de… Llegeix més»

TREPITJANT-TREPITGEM- ens trepitgem ????

intervenció : TREPITJAR
alumnes : 2n de batxillerat d’arts
matèria : disseny i dibuix artístic
professores : Alba Gallart i Montserrat Pellisé