Preinscripció PFI

Benvolgudes famílies,
Us compartim la informació de la preinscripció al PFI (Programes de Formació i Inserció).  Aquest programa és el primer nivell de qualificació dins els estudis de formació professional i s’adreça a joves d’entre 16 i 21 anys que no han finalitzat l’educació secundària obligatòria.… Llegeix més»

Beques per estudis postobligatoris

Benvolgudes famílies,
El Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports ha convocat les beques per als estudiants d’ensenyaments postobligatoris (Batxillerat, FPGM, FPGS, Estudis d’idiomes en escoles oficials, estudis reliogos superiors, cursos d’accés i de preparació per a les proves d’accés a la formació professional, cicles formatius de… Llegeix més»

Xocolatada solidària

Benvolgudes famílies,
Us adjuntem els números guanyadors dels lots que es van sortejar a la xocolatada solidària de divendres 1 de març.
Igualment volem agrair, de part de tota la comunitat educativa, la col·laboració de les diferents empreses i les persones que ho van fer possible.
Cordialment,

Proves de compleció 2023

Proves compleció. Criteris i continguts.

CONVOCATÒRIA 2024

CALENDARI

Les proves es duran a terme el 6 i 7 de març.

6 de març 7 de març
15:30-16:30 Llengua Catalana Llengua castellana
16:30-17:30 matemàtiques

Cada any es convoquen proves per a l’obtenció del títol de graduat en educació secundària obligatòria, per a l’alumnat que no l’hagi obtingut en finalitzar l’etapa esmentada. Aquestes proves es realitzen sempre en el centre on es troba l’expedient de l’alumne/na.

Cliqueu aquest enllaç per obtenir tota la informació.

Continguts

Català        Castellà          Anglès      Biologia       Tecnologia     Matemàtiques