Benvinguts a la web del nostre Centre

VIDEO ANIVERSARI 30 ANYS INSTITUT CANDELERA

Col·laboració amb la revista del centre

Revista Òmnium curs 2020-2021

Orles 2020-2021

CFGM de Gestió administrativa PROMOCIÓTURÍSTICA

Declaració responsable

Llibres ESO

Llibres Batxillerat

Llibres lectura català

Llibres CFGM Gestió administrativa Promoció Turística

365 dies, 365 cançons i 365 històries

PLA CONFINAMENT

PLA EVACUACIÓ

PLA COVID

RECOMACIONS COVID

Des de l’INS Candelera recomanem que no s’ha d’abaixar la guàrdia pel que fa a les mesures sanitàries anticovid recomanades: distància, mans i mascareta. No deixem de seguir aquestes normes, és responsabilitat de tothom! Gràcies.

Hidrogen, l’energia del futur

El dia 22 d’octubre, el professor de la facultat d’Enginyeria Química de la URV, Francesc Castells, va fer la xerrada «Hidrogen, l’energia del futur» adreçada a l’alumnat que cursa el batxillerat cientificotecnològic.

Certificats Cambridge

Lliurament de certificats Cambridge a l’alumnat d’ESO

Moltes felicitats a tots i totes!!

Label France (Bretagne)

Aquests dies els professors Javier Sánchez i Pili Casanova són a la Bretaigne per realitzar, formar i informar dintre de Projecte Erasmus Label France

Estada a la Bretagne. Apostem per la formació, la col·laboració i coordinació amb centres estrangers.

ERASMUS a Itàlia

Les professores Júlia Agüero i Sara Cabanes inicien una estada de formació a Itàlia al Liceo Leonardo Da vinci de Civitanova Marche dins del programa de la UE Erasmus+.

Han tingut una rebuda molt acollidora i participen també de les classes col.laborant amb el professorat italià.

L’alumnat de 2n batxibac fa un curs de llengua francesa a Niça

L’alumnat de 2n de batxibac ha començat el curs amb una immersió lingüística a Nice (França) del 12 al 18 de setembre. S’han allotjat en famílies, han fet classes pel matí a l’escola Azurlingua i cada tarda han realitzat activitats i visites. L’experiència ha estat molt positiva i segur que guardaran un molt bon record!

Premis Sant Pere

Guanyadors i guanyadores dels Premis Sant Pere a càrrec de la Confraria de Pescadors de l’Ametlla de Mar. Enhorabona a tots!

Graduació 4t d’ESO

L’alumnat de 4t d’ESO ha dut a terme l’acte de graduació. Ha estat emotiu! Els desitgem molta sort!!!

Intercanvi amb l’INS Marius Torres

Fem intercanvi epistolar amb Lleida. L’alumnat de 3r d’ESO durant el curs actual ha intercanviat cartes amb l’alumnat de 3r d’ESO de l’INS Marius Torres de Lleida. L’activitat havia de finalitzar amb una trobada a Lleida, això no ha estat possible per les mesures COVID.

Viatge 2n batxillerat

Els dies 16, 17, 18 i 19 de juny, l’alumnat de 2n de batxillerat va viatjar a a Toledo per visitar el parc temàtic Puy du Fou i el parc Warner de Madrid, també van visitar el Palau d’Aranjuez.

Activitats 4t ESO

L’alumnat de 4t d’ESO, ha dut a terme dues activitats durant els dies 14, 15 i 16 de juny amb motiu de finalització de l’etapa de l’ESO. Han anat a Portaventura i han practicat snorkel i caiac per la costa de la Cala.

Graduació 2n batxillerat

Graduació 2N BAT. El dia 11 de juny, l’alumnat de 2n de batxillerat va finalitzar la selectivitat i va poder celebrar la seva graduació a l’institut. Els desitgem molt bona sort.

Selectivitat

Entre el 8 i l’11 de juny, l’alumnat de 2n de batxillerat ha realitzat les proves PAU. Els resultats han estat satisfactoris i els desitgem molta sort en la nova etapa que comencen.

Treball de síntesi 2n d’ESO

El treball de síntesi de 2n d’ESO va experimentar a Portaventura per fer activitats relacionades amb les matemàtiques i tanmateix d’altres lligades amb el coneixement de l’entorn.

Treball de síntesi 1r d’ESO

L’alumnat de 1r d’ESO ha realitzat el treball de síntesi relacionat amb el mar i la història de la Cala. Van aprendre a fer nusos mariners, van visitar la llotja així com conèixer la metereologia i la pesca i la parla del poble. Van participar en una subhasta de peix i han rebut les primeres lliçons de vela, llaüd, padel surf i caiac.