Sortida al Matagalls

El divendres passat l’alumnat de 1r del Cicle Mitjà d’Activitats de Guia de Muntanya, des de l’assignatura d’organització d’itineraris, va sortir d’excursió al Matagalls. I quin bon dia que van triar! Esperem que ho hagueu disfrutat molt!!!… Llegeix més»

Sortida a Sitges

El proppassat dijous 30 de setembre l’alumnat de l’assignatura de Literatura Catalana de 2n de Batxillerat, acompanyat pels professors Eduard Juanmartí i Teresa Guiluz, va fer una ruta literària per Sitges, que va incloure espais exteriors de la vila i, sobretot, la visita als museus Maricel i Cau Ferrat. Després d’haver llegit a classe l’obra de Santiago Rusiñol titulada L’alegria que passa, van poder conèixer in situ la personalitat i l’obra del polifacètic autor modernista. Esperem que la situació de pandèmia no ens impedeixi, com els últims temps, aquesta possibilitat de gaudir de la literatura en els espais on es va crear. Properament el mateix grup d’alumnes visitarà la Casa Arxiu de Joan Maragall, un altre gran autor modernista. … Llegeix més»

Mostrari de roques

Tot just acabem d’ampliar la col·lecció de roques del Centre gràcies al premi rebut arran de la jornada “Viu les Ciències de la Terra 2021” promogut per la Facultat de Ciències de la Terra de la UB i que es va celebrar el passat mes de juny. La capsa de mostres conté 6 tipus de roques, amb la seva fitxa corresponent, on s’hi indica el nom de la roca, el tipus al qual pertany i la localitat d’on prové la mostra en qüestió. Seguim!… Llegeix més»

Experimentem a la platja (II)

A les 8 h. l’alumnat de ciències de la Terra ha pogut observar el resultat del seu experiment. Cap dels 18 castells ha superat les 24 hores d’existència, principalment a causa de l’acció humana i animal. La realitat ens ha servit per adonar-nos del gran impacte humà en la naturalesa.… Llegeix més»