El plaer de jugar!!!

Amb els alumnes del CFGM de Guia hem pogut gaudir d’un matí de jocs tradicionals: motrius, de taula i de llapis i paper. Aquesta activitat l’hem realitzat al MP7: Activitats de temps de lleure.

L’activitat ha estat conduïda per l’Òscar Garcia que ens ha transmès el plaer… Llegeix més»

Sorteig samarretes 4t ESO

Aquest cap de setmana, aprofitant que a Bagà hi ha hagut l’Ultrapirineu, els alumnes de 4t d’ESO han organitzat un sorteig de dues samarretes esportives cedides per Núria Picas i per l’exalumne del nostre institut Kilian Jornet.

Els números premiats han estat els següents:

Samarreta Núria Picas: 9640

Samarreta Kilian Jornet: 7639

Volem agrair a la Núria i al Kilian l’haver colaborat amb els nostres alumnes de 4t d’ESO en l’organització del seu viatge de final de curs i els volem felicitar pels seus grans èxits esportius!

Reunions de mares i pares del dia 22/09/2021

18:00h : Reunió de 1r ESO A, 1r ESO B i 1r ESO C  a càrrec de les tutores Glòria Aymerich, M.Eugenia Penella i  Montse Farras    ENLLAÇ

18:00h: Reunió de 1r GUIAMN a càrrec del tutor de grup Sergi Royo i de la coordinadora de CFGM Eva Santacreu   ENLLAÇ

19:00h: Reunió de 1r EAS a càrrec del  tutor de grup Jordi Cobos i del coordinador de CFGS Andreu Ferrer  ENLLAÇ