Beques i ajuts curs 2021-22

S’ha obert el termini per a sol·licitar ajuts per alumnat d’educació especial i beques per a alumnes que cursaran estudis postobligatoris el curs 2021-22:

• Alumnat d’educació especial. La sol·licitud es complimentarà mitjançant el formulari accessible per via telemàtica a través de la web www.becaseducacion.gob.es. S’ha… Llegeix més»

Reunió de presentació del curs 2021-22 per a les famílies

Benvolgudes famílies,

La reunió de presentació del curs, a càrrec de l’equip directiu, adreçada a les famílies d’alumnes del centre, s’efectuarà el dilluns 13 de setembre a les 19.00 h. Serà en format telemàtic a través del canal de Youtube. L’enllaç per accedir-hi es publicarà amb anterioritat a la celebració de la reunió a aquesta pàgina web. La reunió es gravarà i es podrà visualitzar al canal de Youtube en qualsevol moment amb posterioritat.

Les reunions de presentació del curs adreçades a les famílies, a càrrec de les tutores i tutors de grup, s’efectuaran durant la darrera setmana del mes de setembre seguint el calendari previst que s’indica a l’apartat “Informacions bàsiques d’inici de curs” de la pàgina web del centre. Seran també en format telemàtic.

Moltes gràcies,

L’equip directiu

Comença el curs 2021-22

El professorat de l’Institut Vidreres comencem avui les darreres tasques de preparació per tenir el centre a punt el dia d’inici de les classes.

Us adjuntem la carta que han adreçat els Consellers de Salut i Educació a totes les famílies en referència al procés de vaccinació d’adolescents i de la seva importància per garantir al màxim la normalitat del curs.

Carta dels Consellers de Salut i Educació

Fisidabo 2021

El divendres 28 de maig del 2021 els alumnes de 1r de Batxillerat que cursen la matèria de Física van participar en el Fisidabo. Per un dia el Tibidabo de Barcelona es va transformar en un laboratori gegant de Física on els participants van fer diferents experiments per tal de consolidar diversos conceptes de Mecànica Clàssica.

Sant Jordi 2021

Enguany hem celebrat Sant Jordi a les aules amb haikús, roses cúbiques, punts de llibre i el primer aplec de “Rap a la marinera”. A les imatges podeu llegir els haikús guanyadors, de Júlia Valldosera i Meritxell del Valle en català i de Laura Hermoso en castellà.

Reconeixement de Nerea Reche i Pol Vila (2n Bat) a la 9a Mostra TdR comarcal de La Selva

La Nerea Reche García i en Pol Vila Pesaferrer, alumnes de 2n de Batxillerat de l’Institut, van ser reconeguts per l’excel·lència del seu Treball de Recerca en la 9a Mostra de Treballs de Recerca de Batxillerat de la comarca de La Selva celebrada el passat… Llegeix més»

5a trobada del Club de Lectura

Dijous 25 de març els alumnes del Club de Lectura van participar en la 5a trobada. Vam posar en comú diferents aspectes del llibre L’evolució de la Calpurnia Tate. Vam parlar de l’argument, dels personatges, de diferents temes relacionats amb el llibre i van donar la seva opinió. En general el llibre ha agradat, però diuen que li faltaria una mica d’acció.