Mind maps

The 2n ESO students have been learning how to organize their knowledge using a tool called Mind Maps, created by Tony Buzan.

Here are some of their mind maps about the British Isles.  There are still things to be improved, but it’s not bad, isn’t it?

Tallers on line per a joves de Premià de Dalt

L’Ajuntament de Premià de Dalt ofereix aquests tallers, per a joves , en format on line en horari de tarda.

Els tallers de  Scape Room i el del Selfie estan dirigits a  joves que no tenen clara la seva sortida laboral o que volen buscar feina i no saben com. Aquests tallers estan adreçats a joves que cursen 3r i 4t d’ESO i Batxillerat.

El taller de la incertesa tracta sobre les competències emocionals i està adreçat a joves de 12 a 18 anys

Si no tenen lloc / connexió poden reservar un PC a la Fletxa el dia del taller, al whatsapp de la Fletxa (670750 284)

Podeu trobar més informació sobre els tallers als enllaços següents:

Activitats Pla d’Acció Tutorial (PAT)

Durant la setmana del 13 al 15 d’octubre s’han realitzat diverses activitats incloses al PAT del centre.

Les xerrades que han tingut lloc han estat:

• Activitat física i salut amb alumnes de 4t d’ESO i Terramar.
  • Pantalles i xarxes social per alumnes de 2n d’ESO i Terramar

DIGITALITZACIÓ DEL CENTRE.

A partir d’aquest dilluns, l’institut disposarà de 10 noves pantalles interactives. Vuit d’elles a aules ordinàries, una a la d’Educació Visual i Plàstica i una més a la biblioteca.

Això ha estat possible gràcies a les subvencions donades des dels ajuntaments de Premià de Dalt i de Mar per a l’actualització dels equipaments digitals.

LA DIRECCIÓ.

Sortida tutorial del 5 de novembre

El proper dia 5 de novembre el centre ha organitzat diferents sortides adreçades a tots els nivells educatius.

Les activitats que es realitzin tenen com a finalitat fomentar la cohesió i la coneixença dels alumnes, i estaran dirigides per personal extern i especialitzat en aquestes tasques, seguint totes les garanties i mesures de seguretat que estableixen els protocols.

Us adjuntem les circulars que s’han enviat a través de l’App del centre.

1r d’ESO          2n d’ESO         3r d’ESO        4t d’ESO i Terramar       1r Batxillerat         2n Batxillerat

Tanmateix us recomanem que us instal·leu aquesta App per tal de rebre les circulars  i els comunicats i realitzar els pagaments de les sortides i activitats.  D’aquesta manera estareu millor informats.

Llibres de text pel curs 2021 – 2022

Us adjuntem la llista definitiva de llibres pel curs 2021-2022:

Llistat de llibres

AGENDA ESCOLAR: A la tutoria de l’inici de curs es lliurarà a cada alumne una agenda escolar proporcionada per la Regidoria de Medi  Ambient de l’Ajuntament de Premià de Dalt

IMPORTANT:

Aquest curs 2021/22 la subvenció donada per l’Ajuntament no es pot destinar a la compra dels llibres de text, per la qual cosa ens veiem obligats a eliminar la “tarifa plana” que veníem aplicant els últims cursos.  Cada família haurà de comprar els llibres –en paper o en digital- segons la llista facilitada, a “preus de mercat”.

Més enllà d’aquesta modificació en els preus, Iddink continua oferint tots els serveis de sempre: les possibilitats d’Ecobooks o de llibres nous, l’afiliació a l’Ampa, el repartiment domiciliari, etc.

XXI Concurs de Traducció de la Pompeu Fabra

Enguany la Facultat de Traducció i Ciències del Llenguatge de la Universitat Pompeu Fabra ha convocat el XXI Concurs de Traducció entre els centres de secundària de Catalunya per tal de fomentar el multilingüisme. Felicitem dos dels nostres alumnes de Batxillerat, la Clàudia Repsold i en Gabriel Tamayo, per arribar a la segona fase del concurs en la modalitat d’alemany –  català.

Herzlichen Glückwunsch!

Felicitats!

Tallers d’autoprotecció i suport vital

Els dies 13, 17 i 18 de Maig els alumnes de 4ESO i Terramar realitzen els tallers  de la DIBA (àrea de salut)  d’AUTOPROTECCIO I SUPORT VITAL BÀSIC, amb l’entitat SISPREVENCIÖ.
Aquest taller dura 3h hores en les quals els alumnes aprenen els conceptes bàsics de primers auxilis, que és el PAS, com fer una RCP…

Servei Comunitari de 4t d’ESO

Dissabte 17 d’abril els nois i noies de 4t van acabar el Servei Comunitari de recollida i selecció de residus al municipi de Premià de Dalt. Tant l’Ajuntament com l’ADF (Agrupació de Defensa Forestal) agraeixen la tasca feta pels nostres alumnes.

Esperem que hagi estat alhora una jornada més de conscienciació per a la cura del nostre entorn directe.

Felicitats per la feina i gràcies!