Fira Alimentària de Barcelona

Els alumnes del CFGS de Màrqueting i Publicitat han visitat la fira està adreçada a professionals de tot el món de la indústria d’aliments, begudes i gastronomia. S’hi poden trobar més de 3.000 empreses expositores procedents de 57 països. Unes 100.000 persones visiten aquest saló… Llegeix més»

Tornem a la platja de la Pineda

Els alumnes de 1r ESO van gaudir el dimecres 20 de març de la sortida que forma part del projecte interdisciplinari: ” Vivim a la Mediterrània… Com afecta les nostres vides?”.
La sortida consistia a anar a la Platja de la Pineda on havien de desenvolupar  una… Llegeix més»

Ja els tenim de tornada!

Els alumnes de 4t ja estan al bus de tornada des de Barcelona. La previsió és que arribin a les 23.00 h. aproximadament a la Plaça Països Catalans (davant de Correus). El professorat acompanyant agraeix l’excel·lent actitud i comportament de tot el grup, ha estat un viatge fantàstic!!

Lliga de debat

La nostra Lliga de Debat amb el seu diploma, moltes felicitats!

A la cafeteria ja hem menjat mona!

Gràcies a la Tere i a la Belén, el professorat del Ramon Barbat ja ha pogut assaborir una deliciosa mona per celebrar que s’acosten uns dies de vacances. Deliciosa!!! Moltes gràcies!!

Dia Mundial de la Poesia a la Residència

Aquest matí, tres alumnes de tercer d’ESO han representat l’institut Ramon Barbat i Miracle al recital de poesia que ha tingut lloc a la Residència Vila-seca per celebrar el Dia Mundial de la Poesia, el 21 de març.

Les alumnes Alisia Botis i Salma Boucetta han llegit el poema Assumiràs la veu d’un poble de l’autor Vicent Andrés Estellés, de qui enguany es commemora el centenari del seu naixement, i l’acompanyament musical ha anat a càrrec de l’alumne Fran Serrano.

Així mateix, els alumnes de l’Aula 15 Nerea Aranda i Mohamed Haroudi han llegit el poema L’ofici, també d’Estellés, amb una gran qualitat interpretativa.

A l’acte hi han participat estudiants de tots els centres educatius de la ciutat i fins i tot, alguns residents ens han delectat amb la seva passió per la poesia i la música. Ha estat una jornada molt reeixida on tant els joves com els més grans han gaudit d’una agradable estona plegats.

Per molts anys a la creativitat i a la llibertat que dona conrear aquest gènere literari!

MÉS FOTOS

JARDÍ DE PAPALLONES

Amb la col·laboració de l’alumnat de servei comunitari ambiental de 4t ESO i alguns delegats ambientals hem desbrossat un tros de patí i hem plantat la primera fase del nostre jardí de papallones.
Aquest jardí ofereix un espai dins d’una zona urbanitzada que està dissenyat per… Llegeix més»

Els alumnes de 4t ja són al vaixell de tornada

Ja tenim l’alumnat de 4t d’ESO al vaixell que els ha de tornar a casa. Avui ha estat un dia molt ben aprofitat visitant Lucca i Pisa. Recordem a les famílies que en el trajecte amb vaixell l’alumnat no tindrà accés a les dades d’internet. Bon viatge de tornada!! FOTOS

Natura sense Brossa

L’alumnat de 3r d’ESO ha participat a l’activitat Natura sense Brossa.
Aquest projecte representa una continuació de l’aposta de l’associació CEN per reduir l’acumulació de residus a la natura a la que s’ha incorporat la iniciativa ciutadana Catalunya Clean Up Challenge .
L’acumulació de residus, especialment els… Llegeix més»

Els perills de la contaminació industrial

L’alumnat de 3r d’ESO de geografia i història ha elaborat una maqueta o pòster 3D sobre la contaminació industrial amb l’objectiu de prendre consciència dels perills de la contaminació.
Hi ha 6 tipus de maquetes que mostren diferents problemàtiques: contaminants primaris, contaminants secundaris, pluja àcida, deteriorament de… Llegeix més»

El sistema solar

L’alumnat de 2n d’ESO que participa en el projecte Un, dos, tres i acció! ha realitzat una maqueta del sistema solar per a conèixer la ubicació del Sol i els objectes que orbiten al seu voltant. Finalment, l’alumnat haurà d’ajudar a Azarquiel a donar resposta… Llegeix més»

Un dia fantàstic per Venècia!

Els nostres alumnes de 4t d’ESO segueixen gaudint del seu viatge pel nord d’Itàlia. Avui han visitat una de les ciutats més romàntiques i boniques d’Europa: Venècia

Malta: una experiència inoblidable!

Ahir van arribar de Malta els nostres alumnes de 2n de Cicle Formatiu Mitjà de Comerç. Han pogut gaudir d’aquesta experiència gràcies al projecte d’Impuls a les llengües Estrangeres. No només han conegut l’illa, sinó que han progressat en el seu anglès gràcies a les classes rebudes. Ha estat fantàstic!