ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Enguany tornen les activitats extraescolars al Montjuïc 😀
Des de Convivim esportivament ofereixen l’activitat de Dansa i Hoquei.
Ús adjuntem els cartells amb els dies i horaris ➡ Cartell dansa Montjuïc i Cartell hoquei Montjuïc. Escanejant el codi QR trobareu tota la informació.
A més, us deixem… Llegeix més»

Calendari inici de curs 2021-2022

Benvolgudes famílies,
Us informem del calendari de començament del nou curs 2021-22.
El dilluns 13 de setembre, comença l’horari lectiu a l’ ESO, es faran les presentacions de tots els cursos d’ESO i BATXILLERAT amb els tutors/es corresponents i començaran les classes amb l’horari següent:

Beques per a ensenyaments postobligatoris no universitaris

Benvolgudes famílies,
Us informem de les beques convocades pel Ministeri d’Educació i Formació Professional per a estudiants que el curs acadèmic 2021-2022 cursen ensenyaments postobligatoris.
Les quanties que es poden atorgar són les següents:
a) Quanties fixes
– Quantia fixa lligada a la renda
– Quantia fixa lligada a la residència de… Llegeix més»

Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

Benvolgudes famílies,
Us informem dels Ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d’Educació i Formació Professional per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu.
Aquests ajuts van destinats a:

• Ajuts i subsidis per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat o trastorn greu de conducta… Llegeix més»