La Plaça del Diamant al Teatre Joventut (2on Batxillerat)

El passat 12 de març els alumnes de 2n de batxillerat vam anar al Teatre Joventut a veure una adaptació teatral de la novel·la La plaça del Diamant de Mercè Rodoreda, lectura prescriptiva de la matèria de Llengua catalana i literatura.
L’obra va ser interpretada per dues actrius i un actor que alternaven els personatges més destacats de
l’obra. La posada en escena va ser molt dinàmica i amb interacció amb el públic.
Quan va acabar la funció hi va haver un col·loqui molt interessant sobre qüestions teatrals i literàries.

Taller d’especies invasores a 1er d’ESO i 1er de Batxillerat

Dilluns 11 de Març, els alumnes de 1er d’ESO i 1er de Batxillerat van participar en uns tallers d’Espècies Exòtiques Invasores (EEI) organitzats per l’associació d’educació ambiental Biosfera. Els objectius d’aquests tallers son donar a conèixer l’impacte ecològic i mediambiental que genera l’ introducció d’espècies invasores i fomentar el respecte vers els organismes del nostre territori.

Tallers d’art en anglès a 3er ESO

El 4 de Març, els tres grups de tercer d’ESO van realitzar uns tallers monogràfics d’art en anglès a càrrec del CIC. Els alumnes van experimentar amb el dibuix i el color com a forma d’expressió dels seus sentiments i van familiaritzar-se amb obres clau de la història de l’art, tot practicant el seu anglès.

Taller d’afectivitat 3er ESO

El dia 23 de Febrer els alumnes de 3er ESO van participar en un taller d’afectivitat i sexualitat organitzat pel Casal Cívic Collblanc. Durant la jornada, els alumnes van tenir l’oportunitat d’explorar qüestions fonamentals relacionades amb la seva pròpia identitat, les relacions interpersonals i el desenvolupament saludable de la sexualitat. A través de dinàmiques participatives, debats oberts i recursos educatius adaptats, van ser convidats a reflexionar sobre temes com el respecte, la comunicació i la presa de decisions responsables.

Sortida de primer cicle al teatre Juventut.

Durant els passats dies 21 i 22 de febrer, els alumnes del primer cicle del nostre centre van gaudir del musical ‘Històries Naturals’ al teatre Joventut. La representació, basada en l’obra de Joan Perucho, recull les aventures del reputat científic Antoni de Montpalau, a la recerca d’un vampir que amenaça la població de Pratdip. La sortida va ser una magnifica oportunitat per apropar els alumnes al món de les arts escèniques.

Jornada Connecta Futur

Els dies 19 i 20 de Febrer, els alumnes de 4rt d’ESO han participat a les jornades d’orientació acadèmica “Connecta Futur”. Aquesta activitat combina una part pràctica de coneixement de l’oferta formativa post obligatòria que s´ofereix a L’Hospitalet de Llobregat amb xerrades sobre itineraris acadèmics… Llegeix més»

Esmorzar científic

Per celebrar el Dia de la nena i la dona a la ciència hem organitzat un esmorzar científic on hem pogut parlar de vocacions científiques i sortides professionals en un camp on cada vegada hi ha més dones però on encara queda molt camí per fer. Per complementar l’activitat, els alumnes de Reptes de Biologia de 1er de Batxillerat han decorat el hall amb uns cartells sobre dones científiques actuals. Els alumnes assistents a l’event també han tingut la oportunitat de consultar els dos primers volums de l’enciclopèdia de dones STEAM.