BENVINGUTS AL NOU CURS 2021 – 2022

CLICA AQUÍ PER LLEGIR EL PLA D’ORGANITZACIÓ

CURS 2021 – 2022

Per a més informació cliqueu AQUÍ.

L’Institut Escola del Prat participa en els Projectes amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat en centres educatius públics dins del Programa d’orientació i reforç per a l’avanç i suport a l’educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional, que està cofinançat pel Programa operatiu d’ocupació formació i educació del Fons Social Europeu 2014-2020.

SORTIDA A LA GRANJA, JUNY 2021

L’Institut Escola del Prat va celebrar la tornada a la “normalitat” visitant “La Granja”. Des de P3 fins 4t de l’ESO vam poder gaudir del contacte amb gallines, ànecs, cabretes, conills, emús… i amb el cavall, el gran protagonista.

També vam poder parlar de les emocions que apareixien com: la por o la valentia davant certs animals, la tristesa quan el grup no ens escolta, la ràbia quan no trobem la solució i l’alegria quan aconseguim els reptes plantejats…

Els més grans, mitjançant reptes en plena natura, van treballar la cohesió de grup i es van adonar que ningú sap tant, com tots junts.

Tornar a La Granja ha estat molt EMOCIONANT

Hello Dex!

Avui els i les alumnes de primer han conegut al Dex, un dinosaure que vindrà a fer anglès.

En Dex només sap parlar en aglès i durant aquest curs ens ensenyarà moltes coses.

Mireu que contents estan els alumnes!