1r. Racons d’aprenentatgge primeres setmanes

Aquestes  primeres setmanes hem plantejat uns racons de repàs, i a la vegada, motivadors i divertits, per començar bé el nou curs. Així treballant en petit grup, poden refermar els aprenentatges atenent de forma més individualitzada els alumnes. Les activitats engrescadores i vivencials ens ajuden aconseguir els objectius de manera més lúdica, per continuar avançant en el procés d’aprenentatge.… Llegeix més»

3r. Tenim nom de la classe!

Aquest curs de tercer, el projecte de la classe va sobre el còmic.
Durant les primeres setmanes de curs, els i les alumnes, han pogut anar mirant i llegint diferents tipus de còmic al racó i exposició que hem muntat al passadís.

Entre tots i totes hem decidit el nom de la classe per aquest curs.

3rA serà la classe de Zipi i Zape!

3rB serà la classe de Super López!… Llegeix més»

1r. Sortida a la Biblioteca de Sant Ildefons

Aprofitant que els artistes de 1r estem buscant nom per a les nostres classes, dimarts vam fer la primera sortida del curs!
Vam visitar una de les biblioteques de Cornellà, la Biblioteca de Sant Ildefons. Un cop allà i a partir de la narració de dos llibres El Punt, d’en Peter H. Reynolds. i d’Un punt vermell, de l’autor David A. Carter, vam intentar despertar la creativitat i l’artista que tots portem dins. Després d’aquesta dinàmica, vam convertir-nos en grans crítics d’art tot visualitzant i comentant quadres de diferents artistes, estils i èpoques. Per finalitzar, vam poder gaudir d’una estona de lectura compartida.

Llegeix més»

P4. Primer mes superat!

Benvolgudes famílies,

L’adaptació dels nens i nenes de P4 ha estat molt satisfactòria  i ràpid han interioritzat les noves rutines.

Aquests primers dies hem fet activitats de tot tipus: racons, plàstica, propostes de matí, joc simbòlic, jocs de construccions… Us deixem un tastet d’algunes d’aquestes activitats.

Fins aviat!… Llegeix més»

2n. Activitats de cohesió i valors per començar el nou curs!

COMENCEM EL NOU CURS!!!

Els dos grups de segon hem volgut començar el curs amb un joc que ens recordi a tots les coses bones que tenim cadascú. Per fer-ho, ens hem penjat un full a l’esquena  i els nostres companys/es han escrit la gran quantitat de qualitats que tenim i que sovint passen desapercebudes. Finalment, quan l’hem tingut  ben ple tots plegats ens hem endut una grata sorpresa al adonar-nos de tot allò que som.

Així doncs, queda palès que “Tot sols anem més ràpid, però junts anem més lluny”.… Llegeix més»

P5. ELS PRIMERS DIES

Els nens i les nenes de P5 s’han adaptat molt ràpid ja que seguim amb la mateixa dinàmica que el curs passat. Al matí, quan entren, es troben amb les propostes de dia. Les propostes són molt engrescadores i les fan amb molta ganes i energies. Després, durant el matí, fan els racons. Hi ha racons diversos: de motricitat, d’art, de lectoescriptura, matemàtic, de joc simbòlic, d’experimentació, etc.

Aquí teniu una petita mostra: … Llegeix més»

Endavant curs 2021-2022!!

El curs escolar 2021-2022 ha començat amb noves il·lusions i amb forces renovades!

Donem la benvinguda a tothom i en especial als infants i famílies que s’incorporen de nou a l’escola, així com a mestres i personal nou, sense oblidar els qui, d’una manera o altra, ens han deixat per fer nous camins, alumnes, famílies, mestres i personal del centre.

Avui l’escola s’ha omplert de nou de vitalitat i alegria! Esperem que sigui un bon curs per a tothom i que s’acompleixin totes les expectatives i tots els objectius pedagògics, educatius i personals proposats.

Endavant curs 2021-2022!!

Molt bon estiu! Ens retrobem al setembre!

Tot l’equip de l’Escola s’acomiada de tots i totes vosaltres en un curs que ha estat difícil, tot un repte i que ha estat possible gràcies a l’esforç de tothom: docents, no docents, famílies, … Enhorabona Martinets!

Comencen unes merescudes vacances! Tornarem al setembre preparats i preparades per a nous canvis i reptes i, amb les piles ben carregades!

Moltes gràcies i molt bon estiu.

Gaudiu moltíssim de les vacances!

Ens retrobem al setembre!