LA TASNIM FA ANYS!

Ja hem celebrat el primer aniversari sent Pinotxos. La setmana passada la Tasnim va fer 4 anys i ens va convidar a esmorzar un deliciós pa amb xocolata.

Com que la Meri estava amb nosaltres li vam poder cantar la cançó d’aniversari en català i anglès.

DIBUIXEM EN PINOTXO

Entre tots i totes dibuixem un Pinotxo per la porta d’entrada de la classe.

Primerament observem ben detingudament la imatge d’un Pinotxo i parlem de totes les parts que el formen. És molt important observar abans de dibuixar i no voler fer les coses ràpid. Cada Pinotxo dibuixa una part del titella i entre tots i totes acabem fent un Pinotxo ben bonic.

Seguidament el pintem amb ceres. Aquí podeu veure el resultat final!!!

DECOREM ELS NOSTRES CALAIXOS

El curs passat en els calaixos on guardem totes les nostres pertinences, teníem la nostra fotografia amb el nom, però aquest curs, com que ja som més grans, ens els decorem per poder-los identificar correctament i endreçar les nostres pertinences com cal.

Retallem papers de diari i els enganxem en una cartolina del color que més ens agrada.

Mentre es van eixugant els papers de diari, busquem les lletres del nostre nom per poder-lo confegir.

Quan ja hem trobat totes les lletres del nostre nom, les retallem i les enganxem damunt del paper de diari

JA SOM PINOTXOS!

Aquesta setmana ens hem retrobat una altra vegada a l’escola, després d’unes intenses vacances d’estiu. Hem començat amb molta energia i amb ganes de fer moltes coses i de tornar a jugar amb els nostres amics i amigues.

A la nostra classe ja no tenim una masia per jugar, ara tenim un enorme castell on ens podem disfressar i representar divertides històries de dracs, cavallers i cavalleres i prínceps i princeses.

Continuem seguint algunes de les normes del protocol Covid, però les tenim tan clares i interioritzades que les fem de manera molt natural i espontània.

Aquest curs ja no estem amb la Maripi, perquè ella ha d’ajudar a la Rosa amb els Patufets i Patufetes que ploren una miqueta. Ara està amb nosaltres la Meri que parla anglès, perquè no sap parlar gaire en català.

Esperem que aquest nou curs estigui ple d’aventures que plegats les puguem gaudir al màxim!

Podeu trobar més fotografies a la carpeta del DRIVE “Primers dies d’escola”

ANIVERSARIS D’ESTIU

Aquests darrers dies de curs hem celebrat els aniversaris d’aquells infants que fan anys durant les vacances d’estiu.

Han pogut bufar les espelmes amb els seus companys i companyes, l’Aleix, el Gabriel, la Karen, l’Amalia  i la Khadija.

Podeu trobar més fotografies al DRIVE.

BON ESTIU A TOTS I TOTES!!!

CONCERTO GROSSO

Acabem aquest curs estrambòtic amb una sorpresa especial: El Concerto Grosso de l’Antonello Martino (Toni Monclús).

Després d’esperar una estona al gimnàs de l’escola l’arribada d’aquest artista fictici, el Toni ha tafanejat el seu atrezzo i s’ha pintat la cara amb les pintures que hi ha trobat. Amb un tres i no res, el nostre Toni, s’ha convertit en un pallasso i ens ha fet riure provant de posar-se el barret, seure a la cadira i tocar diversos instruments.

Finalment hem rebut una trucada de l’artista enigmàtic dient-nos que venia en uns instants. Llavors el Toni ens ha fet marxar ràpidament cap a la classe i li hem promès que no diríem res d’aquest secret nostre.

FEM BOMBOLLES!

Aquest dijous, quan el temps ens va deixar, vam aprofitar per fer bombolles de sabó.

El dimarts els Tabalugues van fer la barreja amb els ingredients necessaris per poder fer el sabó màgic per fer unes divertides bombolles de sabó. Entre tots i totes vam treure a la terrasseta les taules i els estris per poder jugar i experimentar amb el sabó i provar de fer bombolles.

Vam utilitzar gots, canyes, coladors i diversos pots que ens van ajudar a gaudir d’un divertit matí.

SESSIÓ DE PERCUSSIÓ CORPORAL

Avui hem tingut una gran sorpresa i de bon matí el Kike Cuadros ens ha vingut a buscar a la classe per portar-nos a Can Papasseit per fer una sessió de percussió corporal. Ens hem pujat a l’escenari i allà hem realitzat diferents activitats de moviment, percussió i ball.

Hem seguit els moviments del Kike i també ens hem inventat alguns nosaltres. Ens ha resultat molt difícil crear nous  moviments, però ho hem fet molt bé.

El Kike ens ha ensenyat un tambor africà i després d’explicar-nos de quin material estava fet i de fer-nos una petita demostració de com s’havia de tocar ens ha deixat que cadascú de nosaltres pogués tocar-lo una miqueta.

Hem passat un matí molt divertit i esperem que el proper curs el Kike ens pugui tornar a sorprendre.

Podeu trobar més fotografies i un parell de vídeos al DRIVE.