Anem a la llibreria +kllibres

Ahir els Tintins vam visitar la llibreria +kllibres per agrair-los la venta del nostre llibre. Per fer-ho els hem regalat un dels llibres “L’atac dels papers de wc” dedicat i firmat per tots nosaltres.

Moltes gràcies per la col·laboració  llibreria +kllibres!

Llibre a la Venta!

Hola famílies,
Som la classe dels Tintins. Aquest curs, com a projecte d’aula, hem creat un llibre solidari i us volem anunciar la seva venta. Tots els diners que aconseguim venent aquest llibre els donarem a la ONG “Save the Children.”
Aquest llibre s’anomena “L’atac dels papers de wc”.
Durant tota aquesta setmana ens el podeu encarregar enviant-nos un correu a la direcció:
En aquest correu heu de posar:
– El número de còpies que voleu.
– El vostre nom.
– La vostra classe o la del vostre fill o filla.

Un cop encarregat el llibre el podreu comprar el divendres 11 de juny de 12:45 a 13:30 al parc de davant de l’escola (C/Comtes de Cardona).
També podeu aconseguir el llibre comprant-lo a la llibreria +kllibres de dimarts dia 8 de juny a dilluns 14 juny. (c/Tarragona nº11, Vilanova del Camí).
Hem decidit que el preu de venta serà la voluntat, però cal tenir present que el preu de cost d’aquest llibre és de 2 euros.

Moltes gràcies per tot,
Atentament,
Els Tintints.

Exposicions Nos(altres)

Aquesta primera setmana de juny els Tintins hem acabat les exposicions del projecte Nos(altres).

En aquestes últimes exposicions hem respost a preguntes com: Per què ens enfadem? Per què ens diem com ens diem? i les persones podem canviar?

Totes elles ens han tancat i també obert molts dubtes i ens han permès dur a terme debats molt interessants.

Anem al teatre!

En motiu de la mostra de Teatre d’Igualada, aquest divendres a la tarda els Tintins hem anat  a Can Papasseit a veure una fantàstica obra de teatre: “Camí a l’escola“. És la història de tres germanes que s’enfronten a obstacles i perills per arribar a l’escola.

Aquesta obra és un homenatge a tots els infants d’arreu del món que viuen aquesta situació cada dia i lluiten amb esforç perquè les seves ganes d’aprendre son infinites i saben que només l’educació els obrirà una porta al futur.

Aquesta obra ens ha ajudat a reflexionar sobre la diferència i el respecte i sobretot a valorar la nostra realitat que és molt diferent a la que viuen molts nens i nenes d’altres parts del món. Ens n’hem adonat que el camí d’anar a l’escola de molts infants és dur i difícil… i això ens ha fet pensar.

A tots els Tintins ens ha agradat molt!

Què puc ser en un futur?

Aquesta setmana ha estat el Xavi qui ens ha exposat un nou tema d’investigació del projecte Nos(altres). En aquesta ocasió hem parlat de possibles sortides laborals amb futur. El Xavi ens ha explicat quins oficis dominaran el món laboral d’aquí uns anys i ens ha preparat una activitat per saber quins d’aquests oficis podrien ser apropiats per nosaltres a partir de les nostres habilitats. Aquesta activitat ens ha permès conèixer-nos una mica més i relexionar sobre nosaltres mateixos i el nostre futur,