Documents menjador

Benvolgudes famílies,
Us fem arribar diversos documents amb la informació del servei de menjador:
CARTA PRESENTACIÓ I INSCRIPCIONS
CARTA DE PREUS: Informació sobre preus i funcionament de la gestió de pagaments.
PROCEDIMENT INSCRIPCIONS WEB I SIGNATURA DIGITAL: Instruccions per fer la inscripció web.
MENÚS DEL PRIMER TRIMESTRE.
REVISTA TRIMESTRAL.
Salutacions
193 –… Llegeix més»

Esmorzar solidari!

Hola famílies,

demà dimecres tenim esmorzar solidari per 1,50€.

Amb aquest esmorzar volem donar suport a les sortides que faran tots els/les alumnes de l’escola durant aquest curs .

Animeu-vos a col·laborar, els vostres fills/es tindran un matí dolcet amb:

pa de llet, dues barretes de xocolata i un suc, tot anirà embolicat individualment.

Pan de leche en Thermomix - Receta | Recetas DIAHacendado Chocolatina barrita con leche Paquete 200 gComprar Zumo de melocotón y uva 6 x 200 ml en Mercadona online con Lola MarketBon profit!

FOTOS P4 3R TRIMESTRE

Hola families!!!!

Aquest curs ja s’ha acabat però no volem marxar sense deixar-vos un recull de fotos de cosetes que hem fet durant el tercer trimestre.

Veureu que hem treballat, hem jugat, hem rigut, hem gaudit i ens ho hem passat suuuuper bé.

Ha estat un curs diferent però especial, hem construït aprenentatges junts i ho hem superat amb èxit tots plegats.

Esperem que us agradi i que passeu un molt bon estiu.

Petonets!!!!

Ball de final de curs de 5è

Hola cintets i cintetes!
El passat 22 de juny els alumnes de 5è ens vam acomiadar d’aquest curs tan especial fent un ball.
Ens hagués agradat que els pares i les mares haguessin pogut venir. Com no va ser possible, el deixem per aquí.
Esperem que us agradi!!