Reflexions pedagògiques PACTE/Eines pel canvi

REFLEXIONS PEDAGÒGIQUES DEL BELLAVISTA-JOAN CAMPS I GIRÓ
Abans de començar amb les reflexions pedagògiques de cada un dels apartats, creiem convenient justificar la participació del nostre centre en el Programa d’Acceleració per a la Transformació Educativa/Eines pel canvi.
Arrel de la necessitat de fer un canvi en… Llegeix més»

Final de curs 2020-2021

A continuació us presentem un vídeo per celebrar el final de curs 20-21 de part de tot l’alumnat, mestres i personal del centre. Esperem que passeu un molt bon estiu i ens veiem al setembre!
FINAL DE CURS

Fundació JOV

L’escola és un dels espais de socialització més importants dels nostres infants, es per això que
la nostra comunitat educativa creu en potenciar l’acompanyament per tal de guiar-los en
aquesta etapa d’interacció social.
Com tots i totes sabem aquest curs és especial i diferent, per aquest motiu hem… Llegeix més»

El racó de l’escaqueig!

Iniciem el Racó de l’Escaqueig a migdia!
Com ja sabeu l’escola participa en el Programa POEFA, finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional, i cofinançat pel Fons Social Europeu. Una de les actuacions incloses en aquest programa és proporcionar un espai abans de dinar on l’alumnat… Llegeix més»

BON NADAL!

En aquesta presentació us mostrem les nadales elaborades pels diferents infants del centre des de P3 fins a 6è de primària.
BONES VACANCES!

Participem al projecte POEFA!

Enguany la nostra escola ha estat acceptada a participar en el “Programa d’orientació i reforç per a la millora i suport en l’educació” (POEFA), que està finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu… Llegeix més»

Vallèsbot VIRTUAL

Finalment, l’edició del Vallèsbot programada per aquest any es celebrarà de manera virtual.
A partir del proper dimecres dia 27 de maig i fins el proper diumenge 31 de maig, es penjaran diferents reptes vinculats a la robòtica per tal de que tothom que vulgui els… Llegeix més»

Tinta invisible!

Juguem a casa!
Escriu el teu missatge secret i grava’t fent aquest experiment. També pots fer una foto del resultat final. Envia als mestres de l’escola el teu missatge secret. En el vídeo veuràs el nostre!
Experiment de la mà d’en Marc Segalés per crear tinta invisible.… Llegeix més»

Estratègies de càlcul!

En aquest espai us anirem compartint algunes de les estratègies de càlcul que treballem a l’escola per tal de que pugueu seguir practicant a casa durant aquests dies de confinament!… Llegeix més»