A P3 gaudim amb l’expressió plàstica!!

L’expressió plàstica infantil és una de les manifestacions més espontànies per als infants.
Les produccions plàstiques esdevenen una activitat fonamentalment lúdica en què l’infant se submergeix amb totes les seves vivències i emocions. El més important és l’expressió lliure i no la creació de grans obres… Llegeix més»

1r visita la biblioteca

El 15 d’octubre vam anar a la Biblioteca Municipal d’Arenys de Mar, Pare Fidel i Fita, per tal d’endinsar-nos en el món dels animals vertebrats. Hem pogut gaudir d’una magnífica estona amb l’Anna, la bibliotecària, que ens ha explicat un conte molt interessant sobre un… Llegeix més»

2n. Treballem els volcans

Arran de l’erupció del volcà de La Palma ens hem interessat pels volcans i n’hem fet a les aules.
Hem reproduït l’erupció d’un volcà mitjançant l’experimentació.

6è. Activitat de medi

Els nens i nenes de 6è hem fet una gimcana divertida i misteriosa per iniciar el treball d’investigació relacionat amb l’edat antiga!!!
Distribuïts en grups, hem hagut de buscar pistes per trobar uns sobres, en els quals hi hem trobat imatges relacionades amb les diferents civilitzacions.… Llegeix més»

P5. Inici de curs

Holaaaa famílies !!!
Quines ganes teníem de començar P5. i és que ara som els grans d’educació infantil… i com que som cada vegada més grans i en sabem més, aquí us ensenyem algunes de les cosetes que ja hem fet.
Per començar, com ja sabeu aquest… Llegeix més»

6è. Natural Sciences

Els alumnes de sisè hem començat el projecte Gep de natural sciences en anglès. Durant el primer trimestre treballarem tots els conceptes sobre l’electricitat de manera vivencial i amb treball cooperatiu. Cool!

Ambients exteriors a P3

Ara que ja fa bon temps sortim a fer ambients de joc i aprenentatge a l’aire lliure. Ens agrada molt!
Els infants es troben amb diferents propostes engrescadores i a l’hora molt manipulatives on poden explorar i experimentar: cubeta gegant amb aigua, taula d’experimentació amb diferents… Llegeix més»

P4. Excursió Fundació Palau (Picasso)

Aquest trimestre hem realitzat una unitat didàctica sobre l’art. Hem gaudit molt i hem après un munt! I per acabar tot el treball que hem fet hem anat d’excursió al museu Fundació Palau de Caldes d’Estrac. Ens ha encantat!! Us deixem un petit recull d’imatges.

Llegeix més»

P5. Activitats mes de maig

Aquest mes hem fet diverses activitats:

• Una sortida al Museu, on l’Albert Estengre ens va explicar llegendes dels pirates del nostre poble. També, hem vist objectes antics relacionats amb els pirates.
  • Per altra banda, hem iniciat el racó de les notícies, on els vostres fills gaudeixen explicant… Llegeix més»

Visita al museu de les puntes de segon

Us agraden les històries de pirates?
Avui l’Albert ens ha explicat moltes coses sobre els pirates que van arribar al Maresme, també la llegenda de la Torre dels Encantats de Caldetes, Barba Roja i moltes més coses interessants! Ha estat súper emocionant!

Entrevista amb Oriol Canosa

Ahir dimarts, 11 de maig, els nens i nenes de 5è vàrem fer una trobada virtual amb l’escriptor Oriol Canosa, autor de L’illa de Paidonèsia. Gràcies a la biblioteca del nostre poble, vàrem poder fer-li preguntes molt interessants, compartint el moment amb alumnes també de… Llegeix més»

Our recipes. Year 6

Els alumnes de sisè hem treballat el text instructiu a classe d’anglès. Per finalitzar la tasca hem penjat les nostres receptes favorites en anglès a un fòrum del portal Eix i ens les hem comentat. Ha estat molt divertit!

DIA INTERNACIONAL DE LA DANSA

Benvolgudes famílies,

El 29 d’abril de cada any celebrem el Dia Internacional de la Dansa, des que al 1982 la Unesco l’establís seguint la iniciativa del Comitè Internacional de la Dansa amb l’objectiu de promoure l’art de la dansa a tot el món. Es va proposar aquesta data ja que coincideix amb l’aniversari del naixement del ballarí francès Jean-Georges Noverre, que és considerat com el mestre i creador del ballet modern.

La dansa és tant una forma d’art com un mètode de comunicació en les cultures de tot el món, i és practicada per milions de persones. Amb aquest Dia Internacional, es pretén atreure l’atenció de les persones sobre l’Art i la Cultura de la Dansa, per a animar-les a acudir a espectacles i promoure aquesta disciplina.

Aquesta disciplina artística és practicada tant per aficionats com per professionals. Aquest dia especial tracta de la història de la dansa i el reconeixement del seu lloc en la societat.

Els alumnes de tercer, quart i cinquè hem volgut fer honor a aquest dia, interpretant una frase de moviment amb l’obra de Béla Bartók, For Children No. 10, Sz. 42.
Podreu veure el resultat a l’Eix de l’escola (cada alumne/a dins el seu curs corresponent).
Ho hem gaudit molt, esperem que vosaltres també!!!

Feliç dia de la dansa a tots i totes!

P3 Sant Jordi 2021

Aquest Sant Jordi hem gaudit i rigut molt escoltant la història de “Sant Jordi a la cova del drac” que ens ha explicat l’Anna de la biblioteca.
També hem fet uns imants amb guix blanc i decorat amb un drac fet amb el nostre dit polze.
Hem… Llegeix més»