SEGONA FASE D’ADMISSIÓ – SETEMBRE 2021

Publicació de vacants

A L’Escola Agrària del Solsonès s’ofereixen fins a 12 places del CFGS    ARB1 – Paisatgisme i medi rural (gestió agropecuària)

💡 Com sol·licitar una plaça?

Informació del procediment a la web del Departament d’educació i presentació de sol·licituds per als alumnes que van fer preinscripció al maig de 2021 i no han obtingut plaça (link: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/fp-grau-superior/preinscriute/segona-fase-admissio/)

➡ DATES CLAU:

Alumnes que van fer preinscripció al maig del 2021 i no han obtingut plaça:

• Sol·licituds entre els dies 2 i 6 de setembre. Accedint a la “presentació de sol·licitud de preinscripció” de la web del Departament d’Educació.
    • Publicació de les assignacions: dia 7 de setembre de 2021
    • Matrícula al centre: a partir del dia 13 de setembre a les 10:00

Alumnes que NO van fer preinscripció al maig de 2021 però acompleixen els requisits d’accés a un Cicle de Grau Superior:

• A partir del dia 8 de setembre, adreceu una sol·licitud per correu electrònic a l’adreça aecasol.daam@gencat.cat. Des del centre us contactarem en cas d’obtenir plaça i us informarem del procediment per formalitzar la matrícula.
    • No heu de presentar la sol·licitud via web del Departament d’Educació.
    • S’assignaran les places restants de la fase anterior.

➡ Publicació de l’assignació de places en segona volta (8 de setembre 2021) fent clic aquí.

Aquest 2021 forma’t amb nosaltres: Nous cursos i jornades 2021

Any rere any l’Escola Agrària del Solsonès està compromesa amb la formació del sector agrari, ramader i forestal. Després d’analitzar les necessitats que el sector presenta hem elaborat els següents cursos i jornades per aquest any 2021.

Desitgem que siguin del vostre interès i que ajudin a la formació i professionalització del món rural.

Per a més informació podeu anar a l’apartat de CURSOS o JORNADES.

Matrícula als CFGS per al curs 2020-2021

⏱ El període de matrícula per als CFGS impartits a l’Escola Agrària del Solsonès serà del 1 al 7 de setembre de 2020 ambdós inclosos.

👧 Els alumnes que hagin obtingut plaça en la preinscripció i els alumnes que ja han estat matriculats a l’escola en cursos anteriors rebreu durant els propers dies un correu electrònic amb les instruccions per realitzar la matrícula.

📞 Si no rebeu aquest correu podeu contactar amb l’Escola mitjançant l’adreça de correu aecasol.daam@gencat.cat o al telèfon 973480713, a partir del 1 de setembre, entre les 9:00 i les 14:00.