INFORMACIÓ CURS 2021 – 2022

DESITGEM UN BON CURS ESCOLAR A TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA DE L’ESCOLA!!!

Comencem el curs 2021-2022 amb tota l’experiència del curs anterior i amb el coneixement acumulat sobre la infecció pel coronavirus SARS-CoV-2 al nostre país i arreu del món.

A continuació us podreu descarregar les declaracions que necessitem que portin els/les vostres fills/es el primer dia d’escola:

Declaració responsable per a famílies educació infantil

Declaració responsable per a famílies educació primària

També podeu trobar altres informacions d’interès:

Calendari curs 21/22

Dates reunions inici de curs

b7003641@xtec.cat / 972840927

ACTIVITATS ROBÒTICA

Després d’uns primers dies de familiarització amb el material que utilitzaran, ara si, ja han començat a treballar en els diferents reptes i projectes.
Els nens i nenes de 1r hem creat el personatge d’en “Mr. Learnie”, cal està molt atent/a i seguir els passos i … Llegeix més»

COMENCEN ELS TALLERS DE ROBÒTICA

Aquesta setmana a l’escola han començat els tallers de robòtica de 1r a 6è.
Ja en teníem moltes ganes de recuperar els tallers ja que l’any passat no els vam poder fer per organització del centre davant la situació.
Els nens i les nenes aquests cinc primer… Llegeix més»

CARPETA DE PLÀSTICA

Els nens i nenes de 5è hem fet una carpeta per guardar els projectes i treballs de plàstica.
El motiu de la carpeta és sobre el projecte de l’escola: TOTS JUNTS PODEM FER UN MÓN MILLOR!
Hem utilitzat una cartolina gran, paper d’embalar, aquarel·les i retoladors.… Llegeix més»