ESTADA A NÚRIA DE L’ALUMNAT DE CICLE SUPERIOR

La canalla de cicle superior ha gaudit d’uns dies d’immersió lingüística en anglès a la Vall de Núria en el marc de les accions per al desenvolupament del plurilingüisme de l’alumnat i, en
especial, de la millora dels coneixements de llengua anglesa que impulsa la Generalitat… Llegeix més»

AIXÒ S’ACABA!

Un nou curs arriba a la fi i és el moment de  fer balanç de  tot el que hem viscut junts: mascaretes, distàncies, grup bombolla, hidrogel… No ha estat un curs fàcil, però ens hem ensortit amb la complicitat i responsabilitat  de totes les famílies,… Llegeix més»

Visita d’en Carles Azcón

Ahir en Carles Azcón, l’artista que ens ha cedit la seva obra, acompanyat d’en Jordi Aligué, director del centre d’Art de Vallgrassa. Va ser una estona molt enriquidora pels alumnes, i també pels artistes. Per a què us feu una idea, aquí us enllacem l’Instagram de’n Carles, on ha fet una valoració de la seva experiència a la nostra escola. Moltes Gràcies Carles i Jordi per la vostra disponibilitat!

Sant Jordi 2021

Avui hem pogut celebrar la diada de Sant Jordi anant a veure un espectacle de teatre al Centre Cívic. Ha estat molt divertit i tant els infants com els adults hem gaudit molt! Gràcies AMPA per fer-ho possible.

INICI PREINSCRIPCIONS CURS 2021-22

Avui 15 de març comença el període de preinscripcions pel curs 2021/22. Recordeu que teniu fins al dimecres 24 de març per fer les preinscripcions de forma TELEMÀTICA. En el web de PREINSCRIPCIONS trobareu tota la informació i l’enllaç per fer la sol·licitud de plaça.

DADES NECESSÀRIES:
– CODI DE CENTRE: 08022379 – Pont de l’Arcada
– CODI IDALU (només per alumnes que canvien de centre). Podeu demanar-lo a l’escola d’origen o bé consultar-lo a través d’aquest enllaç: http://educacio.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/identificador-alumne?moda=1
DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA:
– LLIBRE DE FAMÍLIA / PASSAPORT
– DNI / NIE / PASSAPORT DEL PARE – MARE – TUTOR
– DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA de PUNTS QUE CAL APORTAR: proximitat de la feina, renda mínima garantida
– DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA DE PUNTS QUE COMPROVA L’ADMINISTRACIÓ AUTOMÀTICAMENT: proximitat domicili, discapacitat, família nombrosa