La música que ens acompanya

Aquesta setmana a les entrades i sortides de l’escola sonarà la cançó “De ellos aprendí”. El seu compositor, en David Rees, l’ha escrit amb les frases de les pel.lícules de Disney que el van acompanyar quan era petit. Segur que en coneixem moltes!… Llegeix més»

Extraescolars d’aquest curs

L’AFA ja ha fet pública la llista d’activitats extraescolars que s’ofertaran aquest curs. Cal ser soci de l’AFA per participar a les activitats, i tot el procés d’inscripció s’ha de fer a través de l’aplicació TPVescola. Cal arribar a un mínim de 7 persones inscrites per poder fer una activitat, i en cas de superar les 15 persones s’intentarà obrir un nou grup.

Reunions d’inici de curs

Les reunions d’inici de curs seran presencials, al pati interior de l’escola, i tenen com a objectiu informar de l’organització i programació del curs escolar i, a la vegada, mantenir un primer intercanvi d’impressions. Per poder respectar les mesures Covid només pot venir una persona de cada família (amb mascareta), i no hi poden venir els alumnes.… Llegeix més»

Inici de curs 2021 – 2022

El curs començarà el 13 de setembre, i encara estarà marcat per la Covid, però amb algunes modificacions en les mesures preventives del curs passat. Aquí teniu diversos documents amb informacions importants.… Llegeix més»

Horari d’atenció de secretaria

L’horari d’atenció al públic de la secretaria de l’escola és de 8:45 a 10h de dilluns a divendres.

A partir del mes d’octubre també estarà oberta els dimarts de 15:30 a 17h.

Colònies de 2n a Camprodon

Els dies 17 i 18 de maig els nens i nenes de 2n van anar de colònies a Camprodon. Van visitar el Parc d’Animals de Molló, van gaudir molt al Parc d’Aventura, van fer una gimcana per descobrir Camprodon i van compartir dos dies de convivència. S’ho van passar molt bé!

Colònies 4t Sant Martí d’Empúries

Els dies 6 i 7 de maig els alumnes de 4t vam anar de colònies a Sant Martí d’Empúries. El primer dia vam visitar les Ruïnes d’Empúries i a la tarda vam realitzar un taller d’arqueologia. L’endemà vam fer un joc de pistes per conèixer el poble de Sant Martí d’Empúries. També vam tenir temps de fer una sessió de Zumba i jocs de nit.

Ens ho vam passar molt bé! 😀

Programa contra el bullying

El curs passat vam començar juntament amb la Fundació Barça un programa de prevenció del bullying que va quedar interromput per la pandèmia i el confinament. Aquest curs el reprenem amb més tallers, activitats i formació. Voleu saber més coses sobre el bullying i com detectar-lo?… Llegeix més»