DRÀSTICS AMB ELS PLÀSTICS

El dia 5 de juny celebrem el dia Mundial del Medi Ambient.
L’escola Nadal ha participat en coordinació amb l’Oficina de Serveis Ambientals i les altres escoles de Sant Feliu a treballar la problemàtica
dels envasos d’un sol ús.
Volem conscienciar a les famílies de la importància de la reducció dels plàstics d un sol us i de fer un correcte sistema de recollida de residus.
Us voleu afegir al repte?

Colònies 2n

Els nens i nenes de segon estem gaudint molt dels primers dies de les colònies.

COLÒNIES DELS ALUMNES DE 4T A CAN MIQUELÓ

Els alumnes de 4t ja estan de colònies. S’ho estan passant molt bé, gaudint de les activitats amb els seus companys.
Avui han fet l’activitat del planetari i jocs mitològics
Aquí teniu unes imatges del primer dia!!!

#gallery-2 {
margin: auto;
#gallery-2 .gallery-item {
float: left;
margin-top: 10px;
text-align: center;
width: 33%;
#gallery-2 img {
border:… Llegeix més»

CANVI CLIMÀTIC

L´alumnat de cinquè està treballant de manera col.laborativa amb diferents països Europeus a través de la plataforma etwinning.

L´objectiu d´aquest projecte és sensibilitzar els nostres estudiants cap a l´emergència climàtica perquè siguin sensibles quant al canvi climàtic i els problemes ambientals.

El nostre alumnat contribuirà al projecte elaborant un forn solar.

Olimpíades Matific

La setmana del 19 al 23 d’abril van tenir lloc les Olimpíades Matific on participen més de 10.000 centres educatius d’infantil i primària. ELs nens i nenes de cicle mitjà van entrenar de valent els tres primers dies i van treballar moltíssim a clase i… Llegeix més»

Racons de mesura i estadística.

Aquesta setmana hem encetat l’última ronda de racons de mates: els de la mesura i probabilitat i estadística. Mesurarem massa i longitud amb diferents estris, dissenyarem un robot amb un àrea i perímetre determinat, fabricarem rellotges i daus trucats, farem matífic i més.
Endavant!
Llegeix més»

Sant Jordi a 4t

Aquesta Diada de Sant Jordi ha estat molt especial. Tot i no poder realitzar activitats tots plegats ha estat un dia de moltes sorpreses: hem realitzat un drac punt de llibre fantàstic, hem participat a la darrera jornada de les Olimpíades Matific, hem pogut veure… Llegeix més»

ELS AGENTS D’ENERGY CORPS DE 4t SALVEM EL MÓN!

Encetem missió èpica a quart: com bons súperherois i súperheroïnes que som tenim una sèrie de reptes per superar de mates, anglès, medi i català per aconseguir el nostre objectiu. ATENCIÓ FAMÍLIES, en breu us demanarem una petita col·laboració…les grans gestes venen acompanyades de petites accions!

Nosaltres ja estem equipats! Mireu: