🤗🙌El nou equip directiu encetem un nou curs amb ganes i il.lusió!

I el volem començar amb la metàfora d’un vaixell que navega pel mar, rumb a l’horitzò (l’educació i la felicitat dels vostres infants), seguint la llum (l’actitud, l’experiència i el coneixement) del nostre far (el nostre projecte educatiu).

Juntes, tot el claustre, remarem plegades per a fer realitat aquest viatge que tot just avui comencem amb tots vosaltres!

Us desitgem un bon curs 2021-2022!!

Les reunions d’inici de curs

Aquest any hem pogut realitzar les reunions d’inici de curs a l’exterior.👌👏
Ens ha agradat molt poder compartir amb vosaltres, les famílies, una estona pedagògica propera i familiar.👬👭👫
Moltes gràcies per la vostra assistència!🤗

TAstEts dEl mÓn

El dia 1 d’octubre hi havia un menú especial al menjador de l’escola, en el seu format de Tastet del Món: en aquest cas ha estat Xina el país escollit i el menú ha estat arròs tres delícies, rotllo de primavera, pa de gamba i… Llegeix més»

Ja tenim els noms de les classes!

Hola!!
Aquesta setmana les nenes i els nens de l’escola han decidit ja els noms de les classes seguint el monogràfic del curs: CAMINS!
A veure si us agraden tant com a nosaltres:
INFANTIL A: PEDRES
INFANTIL B: MUNTANYES
INFANTIL C: ARBRES
1R: PETJADES DE LA MUNTANYA
2N: ARRELS
3R: CASCADES DE GEL
4T:… Llegeix més»

Comencem les Assemblees!

Estimades famílies,
Aquesta tarda a l’hora de tutoria hem començat les assemblees de cada curs.
La nostra escola treballa per la millora de la convivència i per això planteja tot un seguit d’actuacions que tenen en compte el clima relacional del centre, promovent valors de participació, iniciativa,… Llegeix més»

L’April, la nova auxiliar de conversa!

Bona tarda famílies,
Aquesta setmana ha començat l’April com a auxiliar de conversa a la nostra escola! Està molt contenta de l’acollida que ha tingut per part de tot l’alumnat i del Claustre.
Aquí us deixem una fotografia d’una presentació que ha fet als diferents cursos explicant… Llegeix més»

Gincana d’aigua

El dilluns 21 de juny, tot l’alumnat de l’escola va poder gaudir d’una de les activitats que més els hi agrada per tancat el curs: la gincana d’aigua.
Degudament equipades i equipats i tothom amb el seu grup, van anar passant per els diferents proves de… Llegeix més»

Joguines al sol

COMENCEM A ACOMIADAR EL CURS 2020-2021…i ens preparem per dies de diversió. Ens esperen un dilluns i un dimarts ben emocionants!!

🌳Patis

🌳A l’escola, els aprenentatges, son a tot arreu. Sovint l’espai de pati es converteix en un espai d’experimentació, d’investigació, d’aprenentatge… i no només amb l’alumnat d’infantil!

“El pati és un espai natural del centre que gràcies a la mirada transformadora de l’educació dels docents ofereix infinites… Llegeix més»

🍽Beques de menjador 2021-2022

🍽Benvolgudes famílies, us recordem que avui comença el termini per demanar les Beques de menjador escolar del Consell Comarcal de Baix Llobregat pel proper curs.
La sol·licitud i la documentació exigida en les bases s’ha d’enviar telemàticament dins del termini del 3 de maig al 22 de… Llegeix més»

🌹MOLTES GRÀCIES!

Les nenes i nens de sisè us volem donar les gràcies per haver col·laborat  amb nosaltres amb la compra de llibres. Hem recaptat bastants diners gràcies a vosaltres. Això farà que no paguem tant per les colònies (que ens sortien una mica cares 😅…).
Per  nosaltres… Llegeix més»

La mirada compartida, gràcies famílies!

#gallery-1 {
margin: auto;
#gallery-1 .gallery-item {
float: left;
margin-top: 10px;
text-align: center;
width: 33%;
#gallery-1 img {
border: 2px solid #cfcfcf;
#gallery-1 .gallery-caption {
margin-left: 0;
/* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */