SECRETARIA

L’horari d’atenció a les famílies durant aquest curs serà de dilluns a divendres de 9h a 10h. Recordeu que cal trucar per demanar hora i que no podeu accedir al centre durant la jornada escolar si no teniu cita prèvia. Podeu trucar al telèfon 93.568.06.49

Contacte per email secretaria@marinadaescola.com

Cantata Municipal “Mirall de Pau”

Aquest curs no s’ha pogut celebrar la Cantata Municipal degut a la situació del Covid, però això no ha fet que no la puguem gaudir en format videoclip gràcies a l’Escola Municipal de Música que ens han fet aquest vídeo que ara us presentem.
Llegeix més»

Los Barlou

Aquest curs ens acomiadem amb una bona rialla. Ens ha visitat la companyia Los Barlou. Hem gaudit moltíssim d’aquesta experiència tan divertida.

Preinscripció – Assignació definitiva

Benvolgudes famílies,

Aquí trobareu l’assignació definitiva dels alumnes pel curs 2021/ 22 INFORME_ASSIGNADES_INFORME_ASSIGNADES_Marinada

A partir del dia 14 rebreu un correu del centre indicant com procedirem a matricular a tots i totes els i les alumnes.

Si detecteu algun error ens podeu trucar al 93.568.06.49 o enviar un correu a secretaria@marinadaescola.com

Proves de Competències Bàsiques 6è

Durant el dia 4, 5 i 6 de maig el Departament d’Educació durà a terme una prova d’avaluació externa a l’alumnat de sisè curs d’educació primària en finalitzar el curs 2020-2021, que faran al voltant de 83.000 nens i nenes de Catalunya. Aquesta prova… Llegeix més»