LA VUELTA AL COLE

AQUEST CURS HEM RECAPTAT 498,29€!!!

Com la majoria de vosaltres ja sabeu, fa uns quants cursos que participem a la cursa solidària de “la vuelta al cole“. Es tracta d’una iniciativa on la Fundació Unoentrecienmil convida a totes les escoles d’Espanya a organitzar una carrera solidària (no competitiva), per a córrer en contra de la leucèmia infantil. Aquest curs ja serà la VII edició i es farà divendres 22 d’octubre.

A data d’avui s’han adherit a la carrera 374 escoles que estaran fent la carrera el mateix dia per a una mateixa causa.

Divendres 22 d’octubre, al matí els infants d’Educació Infantil i a la tarda els d’Educació Primària, realitzarem una cursa a l’interior de l’Escola per grups de convivència.

Us demanem que hi col·laboreu amb 1€ per a participar a la cursa (o la quantitat que desitgeu) a canvi d’un dorsal que aquell dia lluiran tots i totes. Els vostres fills i filles hauran de donar els diners als seus tutors/es (tindran una petita urna a cada classe per a recollir-los).

Us demanem que els infants vinguin amb el xandall de l’escola o similar per a lluir ben macos tots plegats.

Aquell dia tothom guanyarà! És per aquest motiu que es lliuraran diplomes per a premiar l’esforç i la participació en aquest moviment.

Recordeu que la leucèmia és una enemiga massa forta per a un sol infant, però no per a cent mil.

Per si voleu més informació sobre el projecte, aquí us deixem l’enllaç de la Fundació:

REUNIONS VIRTUALS INICI DE CURS

Aquí teniu les dates de les reunions virtuals d’inici de curs (els enllaços a les videoconferències de Google Meet els teniu al document en format pdf que us hem enviat per correu).

Recordeu que si hi accediu des del compte de correu dels vostres fills i filles amb domini escolamarianao.es no us caldrà demanar permís per a accedir-hi i us hi connectareu directament.

BENVINGUTS I BENVINGUDES AL CURS 2021-2022

Us donem la benvinguda al nou curs escolar! A continuació us deixem tots els documents i informació d’interès perquè l’inici de curs vagi d’allò més bé:

PLA D’ACTUACIÓ 2021-2022

COMUNICAT INICI DE CURS

MATERIAL INICI DE CURS P3

MATERIAL INICI DE CURS P4 I P5

MATERIAL INICI DE CURS PRIMÀRIA (De 1r A 6è)

El primer dia de curs us farem arribar en paper les declaracions responsables i una autorització que haureu de retornar signades:

DECLARACIÓ RESPONSABLE EDUCACIÓ INFANTIL

DECLARACIÓ RESPONSABLE EDUCACIÓ PRIMÀRIA

AUTORITZACIÓ EXCURSIONS I DECISIONS EN CAS D’URGÈNCIA

Aquí us deixem l’autorització de sortida i recollida (que també li podreu demanar en paper al tutor o tutora del vostre fill o filla) i un model d’autorització de subministrament de medicaments per si en algun moment del curs cal que el vostre fill o filla prengui medicació en horari lectiu (haurà d’anar acompanyada de la recepta o prescripció mèdica):