REUNIONS VIRTUALS INICI DE CURS

Aquí teniu les dates de les reunions virtuals d’inici de curs (els enllaços a les videoconferències de Google Meet els teniu al document en format pdf que us hem enviat per correu).

Recordeu que si hi accediu des del compte de correu dels vostres fills i filles amb domini escolamarianao.es no us caldrà demanar permís per a accedir-hi i us hi connectareu directament.

BENVINGUTS I BENVINGUDES AL CURS 2021-2022

Us donem la benvinguda al nou curs escolar! A continuació us deixem tots els documents i informació d’interès perquè l’inici de curs vagi d’allò més bé:

PLA D’ACTUACIÓ 2021-2022

COMUNICAT INICI DE CURS

MATERIAL INICI DE CURS P3

MATERIAL INICI DE CURS P4 I P5

MATERIAL INICI DE CURS PRIMÀRIA (De 1r A 6è)

El primer dia de curs us farem arribar en paper les declaracions responsables i una autorització que haureu de retornar signades:

DECLARACIÓ RESPONSABLE EDUCACIÓ INFANTIL

DECLARACIÓ RESPONSABLE EDUCACIÓ PRIMÀRIA

AUTORITZACIÓ EXCURSIONS I DECISIONS EN CAS D’URGÈNCIA

Aquí us deixem l’autorització de sortida i recollida (que també li podreu demanar en paper al tutor o tutora del vostre fill o filla) i un model d’autorització de subministrament de medicaments per si en algun moment del curs cal que el vostre fill o filla prengui medicació en horari lectiu (haurà d’anar acompanyada de la recepta o prescripció mèdica):

AUTORITZACIÓ SORTIDA I RECOLLIDA

MODEL AUTORITZACIÓ SUBMINISTRAMENT MEDICAMENTS

INFORMACIÓ D’INTERÈS INICI DE CURS 2021-2022

Us informem que hem elaborat el pla d’actuació i d’organització del centre per al curs 2021-2022, seguint les instruccions actuals del Departament d’Educació i de Salut en el marc de la pandèmia.

Abans de començar el curs us informarem dels horaris i accessos per a les entrades i sortides i de les normes de seguretat i higiene.

Us avancem alguns aspectes d’interès per a l’inici del curs vinent:

• Dilluns 13 de setembre començarà el nou curs escolar 2021-2022.
  • Els infants de P3 faran una adaptació progressiva al centre.
  • Els/les alumnes d’Educació Infantil accediran a l’escola per les portes situades al Passeig de les Mimoses. Als nens i nenes que comencen P4 i P5 els/les estaran esperant les tutores del curs passat o persones referents. Ara per ara, si tenen germans/es a Primària no hi podran accedir per aquesta porta i tampoc no hi podran sortir.
  • L’alumnat d’Educació Primària accedirà al centre per la porta del carrer Xiprers. Els infants que cursaran 1r entraran i sortiran per la porta de Primària des del primer dia.
  • Els infants nous hauran de venir a secretaria o direcció acompanyats per un únic familiar i els acompanyarem a les seves aules.
  • Les famílies que vulguin fer ús del servei de menjador des del primer dia hauran de comunicar-ho al tutor/a corresponent mitjançant una nota escrita i informar a la coordinadora del servei de menjador mitjançant trucada telefònica o Whatsapp al número de telèfon 697158612.
  • A començament de curs us farem arribar una circular amb aspectes d’interès per a l’organització i el funcionament del centre i un plec d’autoritzacions.

Esperem que gaudiu de l’estiu!

RECOMANACIONS D’ESTIU I LLIBRES DE TEXT CURS 2021-2022

Aquí teniu les llistes de llibres de text de primària per al curs vinent:

1r                                     4t

2n

3r

Aquí us deixem un document amb recomanacions per a l’estiu:

Una forta abraçada i… a gaudir de l’estiu!

PROJECTE INTERDISCIPLINARI CURS 2021-2022

Com cada final de curs, els infants de Primària han triat, per grups-classe, el tema del projecte interdisciplinari per al curs vinent:

1rA: el món de la fantasia

1rB: la màgia

1rC: la màgia

2n/3rA: la prehistòria

2n/3rB: la història de la música

2n/3rC: els països

4t/5èA: la fantasia

4t/5èB: la tecnologia

4t/5èC: els oficis

Avui, els nois i noies de 6è han estat els encarregats de recollir els vots de tots els nens i nenes des de 1r fins a 5è i les urnes han decidit que el tema més votat hagi estat …“LA MÀGIA”!

L’activitat que ha contractat l’AFA per a aquest divendres serà l’inici d’aquest projecte que segur que ens captivarà. Sense saber-ho, ha estat tot un encert!

GEP2 (GENERACIÓ PLURILINGÜE)

Els infants de 2n/3r C han gaudit moltíssim durant la implementació del programa d’innovació GEP (metodologia AICLE: impartir activitats de matèries no lingüístiques en anglès). Han estat set sessions on els nens i nenes del grup han realitzat un projecte en anglès sobre el nom de la seva classe: els lleopards. Han cantat i ballat, han fet jocs de flashcards, han jugat amb globus, han realitzat activitats interactives amb els chromebooks, han cercat informació a un Google Sites i, per grups, han elaborat un pòster per a, finalment, fer una exposició sobre un aspecte concret de la vida d’aquests animals. A més a més, s’han autoavaluat i han avaluat la resta de grups. Estem súper orgulloses de la feina feta, ha estat tot un èxit. Mireu, mireu el resultat final (cliqueu a sobre de les fotos per a escoltar les exposicions).