CITA PRÈVIA

Benvolguts/des,

Us informem que des del curs passat, per tal de poder prevenir mesures de seguretat en referència al COVID-19 i d’organització de visites, entrevistes, o gestió de situacions de centre, caldrà que demaneu “cita prèvia” a través dels telèfons d’escola o la bústia oficial del centre.

Si no heu realitzat el tràmit de petició de cita, no us podrem atendre.

Disculpeu les molèsties ocasionades!

COMUNICACIÓ FAMÍLIES, VIA TELEGRAM

Benvolgudes famílies,

A partir d’aquest curs 21-22 no utilitzarem l’aplicació Dinantia i utilitzarem l’aplicació Telegram per comunicar-nos amb vosaltres.

A continuació us deixem l’enllaç perquè pugueu escanejar els codis QR de cadascun dels nivells educatius. Automàticament, escanejant el codi, passareu a formar part de cadascun dels grups dels vostres fills i/o filles.

Enllaç descàrrega Telegram IOS.  Enllaç descàrrega Telegram Android.

SERVEI DE MENJADOR

Benvolgudes famílies,

Per qualsevol dubte o necessitat referida al servei de menjador, us podeu adreçar al telèfon de referència següent: 689591894

També us deixem l’enllaç al full informatiu per donar-vos d’alta al servei i instal·lar-vos l’App.

Menús mes de setembre: menú basal, menú no porc, menú no vedella.

PLA D’ACTUACIÓ, MESURES COVID

En aquest enllaç podeu trobar el PLA D’ACTUACIÓ DE L’ESCOLA MALAGRIDA, 2021-22 SETEMBRE per aquest nou curs escolar.

Us recomanem que us el llegiu amb atenció per conèixer quines seran les normes de funcionament que haurem de seguir. També us enllacem al document específic a la utilització de la mascareta als centres educatius.

També us enllacem el document que mostra el plànol per on es fan les entrades i sortides per cadascun dels grups d’educació infantil i educació primària a l’igual que una captura de pantalla per si no us voleu descarregar el document.

*També us volem fer saber, que al llarg del curs ens haurem d’anar adaptant a les indicacions que ens facin des del Departament de Salut i des del Departament d’Educació, en coordinació amb el Procicat. Aquest document és el que hem rebut els centres des per tal d’adaptar-lo a cadascuna de les realitats organitzatives.