La mimosa de P4

Els nens i nenes de P4 estem descobrint els arbres del pati i aquest curs treballarem la Mimosa. Hem sortit al pati a observar-la, hem agafat fulles, tavelles i hem descobert que a dins d’elles hi ha llavors! .

Llegeix més»

Capsetes a P3

Ja hem començat les capsetes amb el conte de tardor : Sopa  de carbassa. Aquí teniu un recull de les propostes de plàstica i llengua. Cliqueu la imatge per veure el vídeo.

Mireu l’hort de l’escola!

Les nenes i nens de tercer ens encarreguem de l’hort, per això vam anar a comprar planter a cala Martineta. En Pep ens va explicar què és el que necessita una planta per créixer. I, a continuació, ens vam arremangar!

Llegeix més»

Fem batuts de plàtan

Hem fet la recepta del batut de plàtan. Llet i plàtans, tot triturat i llest.Hem descobert la transformació dels aliments i altres característiques. Ens ha agradat molt !

FESTA MAJOR

A Flaçà estem de Festa Major, del dia 9 fins el dia 12 trobareu un munt d’activitats per petits i grans ! Bona Festa Major

Concessió d’ajuts a famílies

Ajuts de l’Ajuntament de Flaçà, a les famílies amb fills que realitzin activitats extraescolars, colònies i sortides escolars durant el curs 2021-2022 i/o casal d’estiu 2022. Es poden presentar les sol·licituds fins l’1 d’octubre a l’Ajuntament o a l’escola.  Cliqueu per veure les bases de l’edicte i el formulari d’inscripció

TOKAPP

Aquest curs posem en funcionament TOKAPP, una aplicació nova per comunicar-nos de forma ràpida i senzilla. Seguiu les instruccions.

Llibres pel curs vinent

La compra de llibres dels alumnes de Primària s’ha de fer en línea a  www.llibrestext.com . Si cliqueu la imatge trobareu el codi d’accés i l’explicació de tot el procés. L’aplicació estarà oberta des del dia 8 al 17 de juliol. Si teniu algun dubte per fer la comanda us podeu posar en contacte amb l’agent digital de Flaçà i Mollet.

.