Llista de comprovació de símptomes per a les famílies
Entrades i sortides del centre i menjador en cas de pluja
Pla d’organització de centre 2021-2022

Declaració responsable infantil / Declaració responsable primària

REUNIONS DE FAMÍLIES INICI DE CURS 2021-22

EI
CI
CM
CS

LLISTES GRUPS CLASSE EI3A I EI3B

LLISTES GRUPS CLASSE REDISTRIBUÏTS DE 1rA i 1rB i de 3rA3rB

PROJECTE MURAL D’ESCOLA

Ens fa molta il·lusió fer-vos arribar aquest “Time lapse” que han elaborat les tutores de 6è. En ell podreu veure pas a pas l’evolució del mural que dues pintores, dos grafiters i els nens i nenes de 6è han realitzat a la paret blanca del costat de la pista de l’escola.

Cliqueu aquí per llegir un petit escrit que explica el procediment seguit per portar-lo a terme, des de la primera idea, el procés de disseny, la participació dels alumnes i fins a fer-lo realitat.

Per veure el vídeo cliqueu aquí.

14è Concurs d’Oratòria la Selva

FUNDACIÓ JOAN RIERA I GUBAU

La Fundació Privada Catalana per a l’Ensenyament de l’Idioma Anglès i l’Educació en Anglès i el Fons Joan Riera i Gubau participen en l’impuls de l’ensenyament i l’aprenentatge de la llengua anglesa mitjançant diferents programes que tenen com a destinataris  els joves alumnes de la comarca de la Selva.

El concurs d’oratòria en anglès va dirigit a alumnes dels centres educatius de la comarca de la Selva.

L’objectiu d’aquest concurs d’oratòria és ajudar a promoure el desenvolupament oral de la llengua anglesa, incentivant i posant en valor els coneixements que hagin après de l’idioma i reconeixent aquest aprenentatge.

El model de concurs es basa en l’enregistrament d’una exposició oral per part dels alumnes participants amb una durada de 2 minuts, preseleccionats en els seus respectius centres docents d’entre els alumnes que vulguin participar-hi i la posterior selecció definitiva que farà el jurat del concurs.

Aquest any el tema era “El viatge de la meva vida”.

Com en els darrers anys, l’escola ha presentat alguns alumnes al concurs i un d’ells, l’Ebou Saho de 6è n’ha resultat guanyador en aquesta edició 20-21.

Moltes felicitats, Ebou!

Fira de la llet (Ei3)

Hola famílies,

Ja hem començat a treballar per racons! En motiu de la Fira de la llet, hem parlat de les masies i hem jugat a construir-ne en el racó del pensador. També vam preparar uns dibuixos molt xulos. En el racó de l’artista, primer amb esponges vam pintar el fons dels colors de la tardor i vam enganxar papers creant una masia.

Mireu mireu….

Desitgem que us agradin i compartiu una estona divertida amb els vostres fills/es mirant les fotografies.

Les mestres d’Ei3

Els primers dies a Ei3

Hola famílies!

Tenim moltes ganes de compartir amb vosaltres fotografies del nostre dia a dia.

Comencem amb les dels primers dies, jugant a l’aula i també al pati.

Cliqueu a la imatge per veure les fotografies.

Recordeu que heu d’accedir-hi amb el correu de domini de l’escola del vostre fill/a.

Les mestres d’Ei3

EL MURAL DE L’ESCOLA JA ESTÀ ACABAT!

Tot va començar fa un any, quan els alumnes que ara fem sisè vam treballar en un projecte artístic on després d’aprendre en què consistia l’art urbà, vam acabar decidint que podríem fer un dibuix en la paret de l’escola que podia ser el nostre… Llegeix més»

Tallers de sexoafectivitat i diversitat sexual

Aquest tercer trimestre, a sisè hem treballat el projecte de la sexualitat i per tal d’aprofundir el nostre aprenentatge hem realitzat uns tallers amb unes expertes que ens van introduir en les diferents temàtiques.
Els dies 15 i 22 de febrer i 1 , 10 ,… Llegeix més»

Tast de literatura

Aquest trimestre vam iniciar el projecte “Explica’m un conte” amb un petit tast literari d’obres clàssiques. Els i les mestres ens vam presentar tot un conjunt de llibres de referència de la literatura universal, amb algun tastet de literatura catalana. Aquesta activitat inicial ens va… Llegeix més»

Matemàtiques manipulatives a CS

A l’escola les matemàtiques les treballem des de diferents vessants i una d’elles és la manipulativa. Vivenciant i jugant podem interioritzar i entendre millor molts conceptes matemàtics.
Aquest trimestre per exemple, 6è a mates manipulatives hem treballat amb diferents materials les fraccions: el concepte, nom, representació,… Llegeix més»