Pla Esc Joan Llongueras 21-22

Tal i com haureu sentit pels mitjans de comunicació, les instruccions i normatives del Departament d’Educació són molt semblants a les del curs passat. No obstant, si la situació evoluciona de forma positiva, més endavant podrem revisar aquestes mesures.

Benvinguts i benvingudes al curs 2021-22!

Benvolgudes famílies,
us recordem que el curs escolar començarà el proper dilluns, 13 de setembre.
El servei de menjador funcionarà amb normalitat, excepte per l’alumnat de P3 que començarà el proper dia 20.

HORARI ESCOLAR: de 9 a 12.30 i de 15 a 16.30h

Setmana d’adaptació de l’alumnat de Educació Infantil 3 anys.

ENTRADES I SORTIDES

Educació Infantil  porta Avinguda  Puigfred.

FESTES  DE MAIG

Dia 6 de maig: Visita de 4t i 5è de primària

Dia 4 de maig:  Visita alumnes de 3r i agrupament de 3r i 4t  al dimoni

Dia 3 de maig:  Cicle inicial ha anat a veure al Dimoni a la platja.
Llegeix més»

Sisme Hàbits Saludables i Educació Física

L’escola Joan Llongueras ha estat seleccionat per participar a SISME, un projecte de la Gasol Foundation, entitat fundada pels germans Pau i Marc Gasol. Aquest projecte neix per donar resposta a la creixent inquietud de moltes escoles de Catalunya en matèria de promoció d’hàbits saludables, accentuada actualment per la COVID-19, sobretot en les zones de major vulnerabilitat socioeconòmica. Per aquest motiu, el nostre President Pau Gasol us convida a participar i a unir forces per combatre l’epidèmia silenciosa de l’obesitat infantil en el vostre entorn.

PRESENTACIÓ DEL PROJECTE SISME

Comencem el 2n trimestre.

Dilluns 11, tornem a l’escola.

Recordeu les normes bàsiques de salut:
MASCARETA, RENTAT DE MANS I DISTANCIAMENT

Si el teu fill té febre o no es troba bé, no el portis a l’escola.

DESEMBRE

Estem acabant aquest trimestre tant especial.
A l’escola es viu l’arribada de les festes nadalenques d’una manera diferent, amb les mesures de seguretat que ja coneixeu i mantenint els grups bombolla.
Hem de continuar amb mascareta, neteja de mans i distanciament social.
Demà 21  de desembre acabarem a… Llegeix més»

POEFA

POEFA: Projectes amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat en centres educatius públics

http://agora.xtec.cat/ceipjoanllongueras/general/poefa/ ‎

Degut al confinament no vam poder fer totes les activitats i sortides previstes finançades pel programa POEFA. Aquest últim trimestre s’ha aprovat utilitzar aquests recursos per fer una sèrie de reforços escolar per intentar pal·liar aquests mesos sense escola.
Llegir més»

Benvinguts a l’escola

Benvolgudes famílies,
Us volem informar que degut a la pandèmia del COVID-19 el curs 2020-2021 no serà organitzat de manera habitual.
Hem rebut instruccions i normatives del Departament d’Educació per tal de fer un Pla d’Organització Escolar del curs 2020-2021.
A través de les mesures proposades pel… Llegeix més»

ESCOLA TANCADA

L ‘escola romandrà tancada des del dia 13 de març  fins que es pugui tornar al centre.

Per tant no hi haurà ni activitat lectiva, ni cap dels serveis que l’escola ofereix.