A l'apartat MENÚ hi trobareu informació general de l'Escola i diversos documents d'interès.

També podreu accedir als diferents Blocs de l'Escola organitzats per nivells.

I5 visita al centre de dia de les Franqueses

Avui els infants d’I5 hem anat de visita al centre de dia de les Franqueses.

Els hi hem proposat a la gent gran que es troba al centre fer un punt de llibre conjuntament, i han sortit uns punts de llibre molt divertits.

Ens ha agradat molt compartir amb ells aquest moment. Hem pogut saber com es diuen i conèixer-los millors. Ha sigut molt emocionant.

Feu clic a la següent imatge, les imatges parlen per si soles…

XARXA DE RÀDIO ESCOLAR

Bon dia famílies!!!!!!

Esperem que hagueu gaudit d’unes merescudes vacances!!!

Ja podeu escoltar el programa que vam gravar l’alumnat de 5è A als estudis de Ràdio Granollers, dins del projecte EDUCA A LES ONES.

I ens ha quedat…. ESPECTACULAR!!!!!!!

Properament anirem a gravar l’alumnat de 5è B. Estigueu atents i atentes a la web!!!

PARAULES DE XOCOLATA

Mones d’ahir, mones d’avui, xerrar al voltant d’una taula, amb les nostres paraules, al nostre ritme. Ahir dijous la història d’una tradició, d’aquí, de casa. Curiositats endolcides amb xocolata.

RÀDIO GRANOLLERS

Hola famílies!!!!

Aquest matí l’alumnat de 5è A ha visitat les instal·lacions de Ràdio Granollers.

Hem pogut gravar un programa de ràdio en uns estudis professionals.

Ha sigut una experiència que ens ha encantat!!!!!!

Mireu, mireu!!!

FES CLIC A LA IMATGE

UNA TARDA AMB COCO CHANEL

DIVENDRES VAM CONÈIXER UNA MICA MILLOR A LA COCO CHANEL, LA SEVA VIDA I LA SEVA OBRA. LA IMPORTÀNCIA QUE VA TENIR LA SEVA VISIÓ D’UNA DONA AMB ROBA CÒMODA I SENZILLA, LA SEVA VALENTIA PER ATREVIR-SE A ENDINSAR-SE EN UN MÓN QUE FINS AL MOMENT ERA NOMÉS PER A HOMES.

VAM PASSAR UNA TARDA DIVERTIDA, CREATIVA I MOLT PERFUMADA😀 ENS VAM SENTIR UNA MICA COCO CHANEL.

8M, DIA INTERNACIONAL DE LES DONES, A L’ ESCOLA

El 8 de març, s’ha transformat en els últims anys en una data assenyalada en la nostra escola. Des de la biblioteca de l’escola creiem que és un moment que permet reflexionar sobre el camí recorregut per les dones per a veure reconeguts els seus drets i visibilitzar la seva contribució en totes les facetes de la vida i sobre el que queda per recórrer per a moltes dones i nenes.