A l'apartat MENÚ hi trobareu informació general de l'Escola i diversos documents d'interès.

També podreu accedir als diferents Blocs de l'Escola organitzats per nivells.

Bibliopati a l’Escola

Aquest matí, un grup pares, mares, nens, nenes i mestres ens hem trobat al pati de l’Escola per acabar d’enllestir el tan esperat BIBLIOPATI. Tal i com ja sabeu, aquest projecte de millora de patis és un projecte conjunt AMPA i Escola que s’executa en diferents fases.

Envernissar, omplir, terrejar, grapar, regar, escombrar, plantar… Hem fet molta feina, però també hem trobat una estoneta per esmorzar tots junts/es i ens ho hem passat molt bé.

MOLTES GRÀCIES A TOTS I TOTES ELS QUE HI HEU PARTICIPAT!

Cliqueu a la foto per descobrir més imatges:

Erasmus from Joensuu – Part V 🌲🌲🌲

La formació s’ha basat en l’emprenedoria, la democràcia i la sostenibilitat. Hem reflexionat conjuntament sobre la seva importància i com posar-lo en pràctica a l’aula.

Avui s’ha acabat la formació sobre PISA i el sistema educatiu finlandès. Aquest curs ens ha servit per obrir la ment i adonar-nos de possibles canvis que hauríem de fer en l’educació del nostre país per aconseguir tan bons resultats com ells. Marxem impactades, impressionades, meravellades i amb el cor encongit de la grandesa d’aquest sistema educatiu que hem conegut, les persones que ens han acompanyat en aquest camí, els centres que hem visitat i sobretot de la societat finlandesa que ens té el cor robat.

🇫🇮 Suomi rakastan sinua ❤️❤️❤️

Bye bye Greece

Hola Guerau!

Avui s’acaba ja la nostra aventura per terres hel·lèniques.

Estem de tornada a l’aeroport d’Atenes.

Ha estat una gran experiència i hem après molt.

Ens trobem molt aviat!