Libertad, en los educandos, es respetar su personalidad; es hacer intervenir su voluntad en todos sus actos; es despertar y avivar la luz de su inteligencia para que alumbre su camino en todos los momentos; es poner en juego continuamente estos dos poderosos resortes de nuestra vida: la razón y la conciencia; es acostumbrar a los jóvenes a sentir en sí mismo la responsabilidad de su manera de obrar; es hacerles sentir y comprender la razón de su existencia.
FREDERIC GODÀS
Boletín del Liceo Escolar, n. 95, octubre del 1916

SALUTACIÓ CURS 2021-22.

A poc a poc l’estiu ens diu adéu i el setembre avança posant punt i final a les vacances. Esperem que els dies de descans hagin estat profitosos i hagueu pogut gaudir d’aquesta pausa estival amb molta salut. Ara, ens cal preparar a tots i a totes per iniciar un nou curs ple d’activitats, reptes, i algunes incerteses però amb la seguretat que amb les precaucions i les mesures que que ens marquen els protocols tots i totes ens en sortirem!… Llegeix més»

FINAL DE CURS 2020-21.

Benvolgudes famílies,El 22 de juny és arribat i amb aquesta data posem punt i final a un curs escolar carregat d’incerteses i neguits, però també un curs ple de comprensió i empatia per totes les parts: alumnat, professorat, monitors, famílies, AMPA… De ben segur que sense la vostra col·laboració no haguéssim aconseguit tants èxits en un any tan difícil.… Llegeix més»

DIA MUNDIAL DE L’ACTIVITAT FÍSICA 2021.

L’escola Frederic Godàs s’ha adherit al concurs  convocat des del Pla Català d’Esport a l’Escola per celebrar el Dia Mundial de l’Activitat Física i que aquest any porta per lema “Cada pas compta”. La proposta consisteix en que l’alumnat faci una o vàries voltes desplaçant-se de la manera més original possible alhora que es reflexiona sobre la importància de l’esport per la salut.

Esperem que us agradi.

#gentactiva, #DMAF2021, #cadapascompta.