L’escola

L’escola Ferran de Sagarra és un centre d’Educació Infantil i Primària de 2 i 3 línies. Ens definim com una escola pública oberta i participativa.

Treballem per la millora progressiva de la qualitat i l’evolució de l’ensenyament: destacant la realització d’ambients a infantil, els espais d’aprenentatge a cicle inicial i les capses d’investigació a cicle mitjà i superior. Fem projectes a tots els cursos. Potenciem els desdoblaments actius i el treball competencial. Destaquem l’ús que fem de les noves tecnologies informàtiques i audiovisuals.

Eleccions als consells escolars

• Inici del procés: a partir del 2 de​ novembre de 2021.
  • Constitució de les meses electorals: abans de l’11 de novembre de 2021.
  • Votacions: entre el 22 i 26 de novembre de 2021, ambdós inclosos.
  • Constitució del consell escolar i presa de possessió dels membres: fins al​​​​​ 20 de desembre de 2021.

Santa Coloma Dansa 2021

Enguany els alumnes de 2on han participat en la ballada anual  coneguda com a Santa Coloma Dansa 2021.

Aquesta activitat és una trobada d’escoles i consta de 4 danses que els alumnes han estat preparant durant el curs i que té com a objectiu fomentar la… Llegeix més»

CALENDARI MATRICULA 2021/2022

Difusió de l’oferta de places
11 de març