Reunions d’inici de curs

ENQUESTA D’INNOVAMAT PER A LES FAMÍLIES

Enquesta per a famílies

Benvolguda escola,
Des d’Innovamat estem preparant un estudi, en col·laboració amb D’EP Institut, per avaluar l’impacte de la nostra proposta en les famílies.
L’estudi s’ha dividit en dues parts: primerament, es van organitzar uns grups de discussió per recollir informació. I ara us presentem la segona part: una… Llegeix més»

COMIAT DE 6È JUNY 2021

dimarts 22 de juny de 2021
Ha arribat el darrer dia d’escola.
Nens i nenes de 6è l’Estalella, creiem que tancar les etapes és molt important i per això us hem organitzat aquest comiat amb vosaltres, aquí, al claustre dels Trinitaris. Aquest cop tampoc hem pogut fer… Llegeix més»

Pagament de les quotes de material i sortides curs 21-22

Benvolgudes famílies,

Avui, juntament amb els informes dels vostres fills i filles, rebreu el full de regularització dels pagaments que heu fet aquest curs i podreu veureu la quota de material i sortides pel curs 21-22 que haureu de pagar durant el mes de juliol i agost  a través de l’app TPVescola.

Totes aquelles famílies que encara no tinguin usuari i contrasenya o tinguin problemes amb l’aplicació poden posar-se en contacte amb: secretaria@estalella.cat

També ens podreu trobar a l’entrada del carrer del Carme del 5 al 8 de juliol de 9:30 a 10:30 i us ajudarem amb la gestió dels pagament a través de l’aplicació TPVescola.