NOUS PODCASTS

Ja teniu, acabats de sortir del forn, els nous podcasts d’aquesta setmana! 🎙
Si us va agradar el podcast fet per 5è la setmana passada, segur que, aquests dos, no us deixaran indiferents!
Animeu-vos a escoltar-los i fer-nos el feedback als comentaris! 🙏
Podcast El Solell

Seguim treballant… Llegeix més»

JORNADA ESPORTIVA

El passat divendres 22 de març es va celebrar la Jornada Esportiva relacionada amb  l’Eix Transversal. Va tenir lloc al camp de futbol de la U.E. la Palma de Cervelló.
La Jornada Esportiva consisteix en fer diferents proves, relacionades amb la temàtica de l’eix, durant… Llegeix més»

SCIENCE 🧪

Learning science in a non-native language offers children numerous advantages. Beyond acquiring scientific knowledge, it enhances their language proficiency, fostering bilingualism and cognitive flexibility.
Scientific concepts often transcend language barriers, providing a practical context for learning new vocabulary and complex ideas. In second grade science we… Llegeix més»

PLANETA RECICLATGE

A l’escola, ens comprometem fermament a assumir un paper actiu en la presa de decisions que contribueixin a fer del nostre planeta un lloc millor.

Ens adrecem a vosaltres per a destacar que, aquest any, ens hem registrat al concurs que organitza Apilo per a fer recollida de piles. Volem ressaltar la importància que donem als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i, en particular, a la gestió responsable del residus. És essencial que prenguem consciència de la pressa de decisions relacionades amb la sostenibilitat, i la recollida de piles emergeix com una de les àrees crítiques on podem contribuir perquè a casa, com bé sabeu, estem envoltats d’aparells de tot tipus que utilitzen piles com a font d’energia: el rellotge, el mòbil, els comandaments a distància, les joguines…Quan estan esgotades, contenen unes substàncies químiques i materials que poden fer malbé el medi ambient. Si les reciclem, el protegirem i també estalviarem molts recursos.

Us demanem que, al llarg del 2024, i en especial després d’aquestes dates de festes, porteu totes les piles que trobeu per casa i que ja no feu servir i les dipositeu al contenidor que trobareu a l’entrada de l’escola.

Per un 2024 amb energia renovada i renovable!

Concert d’hivern: Salvem el planeta!

Benvolgudes famílies,
Us recordem que els dies 18 i 19 de desembre a la tarda, al GIMNÀS DE L’ESCOLA, farem el tradicional concert d’hivern. Per donar cabuda a totes les famílies disposarem de dos dies, repartits de la següent manera:
> DILLUNS 18 DESEMBRE (15 –… Llegeix més»

Nous membres del Consell Escolar 2023/2027

Aquests són els nous membres del Consell Escolar escollits pel sector famílies per al Consell Escolar 2023/2027. Els resultats de les votacions han estat els següents:
> Oriol Balasch: 31 vots
> Rodrigo I. Silveira: 31 vots
> Noèlia Díez: 21 vots
> Laia Baena: 19 vots
Agraïm la participació… Llegeix més»

Nous ukeleles al Solell!

Gràcies a l’AFA, tenim nous ukeleles a l’aula de música! Ens han arribat 8 ukeleles per complementar els que ja teníem. D’aquesta forma tindrem un instrument per a cada alumne per fer els tallers d’ukelele! Aprendrem noves cançons, desenvoluparem habilitats musicals i, el més important,… Llegeix més»