Preinscripció 2021-2022

Publicació de la llista d’espera del centre a 07/06/2021

Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 07/06/2021

INFORME BAREM DEFINITIU

INFORME BAREM PROVISIONAL.              CLICA PER FER LA PREINSCRIPCIÓ.        OFERTA INICIAL DE PLACES

JORNADA DE PORTES OBERTES

Pla d’organització per a l’obertura al setembre, aprovat per consell Escolar 09/09/2020

Internet Segura

El dimarts 5 d’octubre va venir un mosso d’esquadra de Vilafranca del Penedès per fer una xerrada a 6è sobre el tema d’Internet Segura.
L’objectiu de la xerrada era informar-nos sobre els avantatges de la xarxa, i conscienciar-nos dels possibles perills que comporta un ús irresponsable… Llegeix més»

E x C

Avui hem iniciat els Equips per la Convivència (ExC) a l’hora del pati. Dijous passat l’alumnat de 6è va anar passant per les classes de primària per explicar que avui s’iniciaven els ExC i quines són les seves funcions.

Acabem el curs amb aigua!

Ahir vam acabar el curs marcat per torns d’entrada i de sortida de l’alumnat, termòmetres, gel hidroalcohòlic, mascaretes, distàncies, grups bombolles…Un curs ben estrany però contents d’haver pogut realitzar moltes activitats com les colònies, les sortides, anar a la piscina de Vilafranca, celebrar la Festa… Llegeix més»

Festa del Sol 2021

I aquest curs sí que hem pogut gaudir de la nostra Festa del Sol! Enguany amb el tema: SOMNIS D’ESTIU.
Una festa molt emotiva on també ens acomiadem de l’alumnat de 6è.
Una festa preparada amb molt d’esforç, alegria i il·lusió i amb la col·laboració de tothom.… Llegeix més»

Cantata “La veu de la Terra”

Un any més, l’escola participa en la cantata promoguda pel Camp d’Aprenentatge Pau Casals. Aquest any, tots els alumnes de primària, hem treballat la cançó “Somni”. El dijous 10 de juny, vam poder enregistrar la cançó amb l’ajuda de la Màrian. En va quedar un… Llegeix més»