Cançons que sonen a megafonia 1 (curs 21-22)

Hola de nou famílies!

Aquest curs seguim amb tot de propostes musicals per animar les entrades i sortides de l’escola.
Us presentem les sis primeres cançons que ens han acompanyat en aquest inici de curs.

Bufaruts, Mags i magues, Trucaforts, personal que col·labora a l’escola i mestres, gràcies per la vostra motivació en participar en aquest projecte!

Menjador escolar

A l’apartat MENJADOR  teniu les informacions bàsiques del curs, i hi podreu consultar mensualment el MENÚ del mes. També hi teniu alguna novetat d’enguany pel que fa als rebuts i consultes virtuals (veure article a l’apartat de menjador).

Per apuntar els alumnes de forma esporàdica a dinar recordeu que cal enviar un correu a menjador i en còpia a la comunitat pertinent.

Gràcies i bon curs!

Bon inici de curs!

Bona tornada famílies, nens i nenes!

Teniu diferents documents al vostre abans a l’aparat Menú/Documents, us hem penjat també un resum del Protocol de Gestió-Covid que ha publicat el Departament aquesta setmana, perquè estigueu informats de les novetats del curs en aquest sentit.

Pel demés, tan sols desitjar-vos un feliç inici de trajecte, i que tinguem un viatge ple d’aprenentatges i bones experiències!

Comiat de 6è, comiat del curs 20-21

Avui hem acomiadat aquest curs 20-21 a l’exterior, a les grades de Cal Frarés, on hem pogut dedicar un espai molt emotiu als nens i nenes de les Moires (6è), que avui és el darrer dia a l’escola, i també acomiadar un curs molt intens,… Llegeix més»

Toca Batuca 2021

Aquí teniu l’actuació dels nois i noies d’Ondines (4t), que ens han fet sentir el ritme amb la seva Batukada. Enhorabona per la feina!!

Som Orquestra

Avui els alumnes de 5è, el Bufaruts, ens han fet un tastet del que han treballat aquest curs a SOM ORQUESTRA, amb instruments orff. Aquesta activitat permet un treball de la competència musical, a banda de la lateralitat, la coordinació, i la capacitat d’escolta. Han fet un bon treball, esperem que gaudiu el resultat!

Teatre de 6è

Aquesta setmana els alumnes de 6è, les Moires, ens han representat l’obra “El sueño de una noche de verano”. HO HAN FET COM PROFESSIONALS! 👏

A l’escola ens encanta treballar a través d’eines tan completes com el teatre, on es pot incidir en molts aspectes de l’aprenentatge i el desenvolupament dels alumnes. I ells ho gaudeixen de valent! Esperem que també us agradi!

Cançons que sonen a megafonia (5)

Hola famílies! Aquí teniu les cançons que ens han acompanyat aquestes últimes deu setmanes.

Gràcies als nens, nenes i mestres per col·laborar en aquest projecte tan bonic. Hem recordat cançons, les hem ballat, cantat i fins i tot hem conegut algunes que no estaven en el nostre repertori. Bones vacances!!