La Laura i el Joan a l’escola

Aquest matí, els Balti5 hem pogut gaudir d’una activitat de contacontes per part de la Laura i el Joan del departament de recerca i universitats de la Generalitat de Catalunya.
L’objectiu ha sigut compartir amb l’alumnat, en forma d’aventura, la recerca que es fa a casa… Llegeix més»

B4ltis 2021 – 2022

Benvolguda Baltifamília ,
El proper dilluns començarem un nou curs amb les piles carregades plens d’il·lusió.
En Ximo Sanz i en Jordi Balada
serem els cotutors de 4t durant aquest nou curs, i restem a la vostra disposició.
Salutacions i bon curs a tothom.

Fi de curs

Avui els Baltis de 6è ens hem acomiadat dels nostres companys i mestres en un acte de graduació molt emotiu on ha participat tota la comunitat educativa. Ens han donat les orles, hem fet un ball final lluint la nostra samarreta personalitzada i hem llençat… Llegeix més»

SORTIDA A TAMARIT.

El passat dijous 20 de maig l’alumnat d’Educació Infantil i de 4t de Primària van anar de sortida a Tamarit.
Educació Infantil va fer l’activitat: “Aprenem i juguem a la platja de Tamarit”.  Van observar restes d’animals aquàtics que es poden trobar a la platja, tot… Llegeix més»

Taller “Has begut oli”

Avui els 6altis hem realitzat un taller molt interessant centrat en l’oli i en la denominació d’origen protegida de Siurana. Hem aprés a diferenciar entre l’oli refinat i l’oli verge extra fent una divertida degustació on hem pogut apreciar el gust i l’olor dels diferents… Llegeix més»