Dates reunions inici de curs

P3: finals d’octubre, data a concretar.

P4: 5 d’octubre a les 18h.

P5: 5 d’octubre a les 17h.

1r: 28 de setembre a les 17h.

2n: 29 de setembre a les 17h.

3r: 29 de setembre a les 18h.

4t: 30 de setembre a les 17h.

5è: 13 d’octubre a les 17h.

6è: 14 d’octubre a les 17h.

Rebreu els links de les reunions a l’adreça electrònica Gsuite dels vostres fills/es uns dies abans enviats pels tutors/es corresponents.

La Montse, mestra de música, ens ha escrit unes paraules

La Montse, la nostra mestra de música, canvia d’escola i ens ha volgut enviar aquestes paraules de comiat:

MOLTES GRÀCIES MONTSE, SEMPRE SERÀS PART DEL TORRE BARONA!!

Hola nenes i nens!!

Us escric aquest línies per dir-vos que el curs vinent ja no seré amb vosaltres perquè marxo a una altra escola.

Així que tindreu una altra mestra de música que de ben segur us farà gaudir de la música i en continuareu aprenent molta més!

Aquests anys a l’escola hem après i hem viscut plegats moltes experiències musicals boniques i emocionalment intenses! De les quals m’emporto molt bons i bells records…

He estat molt contenta de ser la vostra mestra de música!! Us tindré presents ara i sempre!! Dir-vos que aquests últims mesos que no he pogut ser a l’escola us he trobat a faltar.

Espero que continueu tenint sempre les mateixes ganes d’aprendre molta música i continueu vivint experiències amb ella com ho hem fet plegats!! Si pot ser, tant a dins com fora de l’escola!!

Heu estat per a mi uns i unes alumnes fantàstics i fantàstiques!!

De ben segur que us trobaré molt a faltar, ja que guardaré un trosset del meu cor per a totes i tots vosaltres!

Gaudiu d’aquest estiu i sigueu molt feliços!!

Una abraçada ben musical,

Montse

Vídeos final de curs 2n

Les classes de 2n han preparat uns vídeos de comiat amb un resum de les activitats realitzades durant el curs. Esperem que us agradin. BON ESTIU!!!

(Cliqueu sobre la foto per accedir als vídeos)

Gimcana de final de curs

Per acabar el curs tots els nens i nenes de l’escola hem participat, en espais diferents, en una gimcana d’aigua. Hem jugat, ens hem remullat i, per acabar, ens hem menjat un gelat. MOLT BONES VACANCES A TOTHOM!! BON ESTIU!!

(Podeu veure les fotos clicant a la imatge)

Comiat de 6è

Avui els nens i nenes de 6è han fet una cerimònia de comiat amb les seves famílies al gimnàs de l’escola. Han rebut la seva orla, juntament amb un petit regal i han cantat unes cançons. Us trobarem a faltar!!! Molta sort en la vostra nova etapa!!! Podeu veure les fotos aquí.

GRADUACIÓ DE P5 – CURS 2020-2021

Els nostres nens i nenes d’infantil es fan grans! Avui han gaudit avui d’una emocionant experiència, la seva graduació! La seva etapa a infantil ha estat superada, i començaran la de primària amb més ganes i més il·lusió si cap. L’equip directiu i les mestres els han fet entrega de la seva orla i han llençat volant els seus birrets 🎓 per celebrar tots junts la seva nova aventura cap a primària! Han pogut menjar i beure tots junts per desitjar-se bon estiu i gaudir d’aquests moments en família. 👪

Podreu veure les fotos aquí >>>> FOTOS

Fotos 1r (curs 2020-2021)

Hola famílies,

Com que aquest curs hem fet moltes fotos i volem que tots/es les pugueu veure i descarregar, us les hem penjat totes a la pàgina web de l’escola. Estan ordenades per carpetes segons el nom del curs: 1r A, 1r B i 1r C.

Aprofitem per desitjar-vos un MOLT BON ESTIU…!!!

Cliqueu a la imatge per accedir a les fotos

Míriam, Maria i Marta

Volei a la platja 6è

Avui ha estat el torn dels nens i nenes de 6è. Han anat a la platja per practicar volei platja i fer jocs a la sorra. Ha fet un dia genial, sense sol i sense calor!!! Han caigut quatre gotes a l’inici de la jornada i ja està, suficient per refrescar-se. Podeu veure les fotos aquí.

P5 – Gaudim de la Natura d’aprop! Visita a Cal Ganxo

Les nenes i els nens de P5 hem sortit a gaudir de la natura del nostre entorn més proper. Hem anat caminant pel parc natural del Garraf fins a la masia Cal Ganxo, on ens han ensenyat com distingir les herbes aromàtiques, i hem pogut fabricar-nos el nostre propi ambientador de romaní per emportar-lo a casa!

Podeu veure les fotos aquí —>>> FOTOS 📸

P5 – SOM ARTISTES! Taller My little Van Gogh

Els nens i les nenes de P5 hem pogut gaudir d’un fantàstic taller d’art a Barcelona, on hem pogut conèixer diferents tècniques artístques relacionades amb l’artista que vam treballar a classe, el gran Vincent Van Gogh!

Després d’escoltar una història sobre l’artista, vam poder experimentar amb textures, materials i llums, i vam poder emportar-nos a casa les nostres obres fetes amb fang i decoració natural, pintures amb flors, i una creació feta amb escuma d’afaitar i colorant que va sortir genial!

Podeu veure les fotos aquí—->>> FOTOS  📸

EF a la platja 5è

Les classes de 5è hem anat a la platja de Castelldefels per participar en una jornada lúdica i esportiva. Hem fet jocs a la sorra i hem practicat el volei platja. Ha sigut un dia genial!!! Properament serà el torn de 6è. Podeu veure les fotos aquí.

SORTIDA  DE P3 i P4 AL TALLER MY LITTLE VANGOGH

P3 i P4 GAUDEIXEN AL TALLER MY LITTLE VANGOGH

La primera setmana de juny, els nens i les nenes de P3 i P4 vam fer la segona sortida del curs.

Vam anar al taller d’experimentació d’art My Little Vangogh a Barcelona.🎨🖌🖼

Durant tot el dia no vam parar de fer activitats, ja que a més a més de fer aquest taller tant creatiu també vam anar al parc i per acabar vam tenir a la nostra disposició  la ludoteca “ Mamá Canguro” que tenia el mateix  taller a la planta de sobre, un espai Montessori amb materials de tot tipus per gaudir del joc simbòlic, les disfresses, mùsica i sobretot rialles!😄 Així que ha estat un dia molt complet!!

Ha estat tota una experiència com podreu veure a les fotografies que aquí us deixem: –> FOTOS📷