Setmana Erasmus

Ja ha finalitzat la setmana Erasmus al centre. Han estat uns dies molt intensos, plens d’emocions i experiències extraordinàries. Ens veiem aviat a Portugal!! Recordeu que podeu veure un recull de fotos aquí i també podeu fer una ullada al nostre instagram @escolatorrebarona.

Acte inaugural ERASMUS+

El dimarts 5 d’octubre a les 10h, s’ha celebrat l’acte inaugural de benvinguda del projecte ERASMUS+ amb la presència de diverses autoritats. Després dels parlaments protocolaris, els nens i nenes de l’escola han cantat cançons i han donat una càlida benvinguda als companys i companyes de Polònia, Itàlia i Portugal.

Durant tota la setmana es duran a terme tot un seguit d’actes i activitats conjuntes. Algunes es realitzaran a l’escola i altres seran sortides i visites culturals. Podeu veure fotos de les activitats clicant aquí.

Bon ERASMUS a tota la comunitat educativa del Torre Barona!!!

Visita dels nostres partners a l’escola

La setmana del 4 al 8 d’octubre tindrem la visita d’alumnat i professorat d’escoles de Polònia, Portugal i Itàlia. El fil conductor de la trobada és: les matemàtiques.

Durant la visita, s’intercanviaran experiències i vivències i compartirem una setmana d’activitats diverses.

Ens fa molta il·lusió poder-los acollir després d’una temporada on , per raons més que justificades, s’havia aturat el projecte.

WELCOME!!!

Dates reunions inici de curs

P3: finals d’octubre, data a concretar.

P4: 5 d’octubre a les 18h.

P5: 5 d’octubre a les 17h.

1r: 28 de setembre a les 17h.

2n: 29 de setembre a les 17h.

3r: 29 de setembre a les 18h.

4t: 30 de setembre a les 17h.

5è: 13 d’octubre a les 17h.

6è: 14 d’octubre a les 17h.

Rebreu els links de les reunions a l’adreça electrònica Gsuite dels vostres fills/es uns dies abans enviats pels tutors/es corresponents.

La Montse, mestra de música, ens ha escrit unes paraules

La Montse, la nostra mestra de música, canvia d’escola i ens ha volgut enviar aquestes paraules de comiat:

MOLTES GRÀCIES MONTSE, SEMPRE SERÀS PART DEL TORRE BARONA!!

Hola nenes i nens!!

Us escric aquest línies per dir-vos que el curs vinent ja no seré amb vosaltres perquè marxo a una altra escola.

Així que tindreu una altra mestra de música que de ben segur us farà gaudir de la música i en continuareu aprenent molta més!

Aquests anys a l’escola hem après i hem viscut plegats moltes experiències musicals boniques i emocionalment intenses! De les quals m’emporto molt bons i bells records…

He estat molt contenta de ser la vostra mestra de música!! Us tindré presents ara i sempre!! Dir-vos que aquests últims mesos que no he pogut ser a l’escola us he trobat a faltar.

Espero que continueu tenint sempre les mateixes ganes d’aprendre molta música i continueu vivint experiències amb ella com ho hem fet plegats!! Si pot ser, tant a dins com fora de l’escola!!

Heu estat per a mi uns i unes alumnes fantàstics i fantàstiques!!

De ben segur que us trobaré molt a faltar, ja que guardaré un trosset del meu cor per a totes i tots vosaltres!

Gaudiu d’aquest estiu i sigueu molt feliços!!

Una abraçada ben musical,

Montse

Vídeos final de curs 2n

Les classes de 2n han preparat uns vídeos de comiat amb un resum de les activitats realitzades durant el curs. Esperem que us agradin. BON ESTIU!!!

(Cliqueu sobre la foto per accedir als vídeos)

Gimcana de final de curs

Per acabar el curs tots els nens i nenes de l’escola hem participat, en espais diferents, en una gimcana d’aigua. Hem jugat, ens hem remullat i, per acabar, ens hem menjat un gelat. MOLT BONES VACANCES A TOTHOM!! BON ESTIU!!

(Podeu veure les fotos clicant a la imatge)

Comiat de 6è

Avui els nens i nenes de 6è han fet una cerimònia de comiat amb les seves famílies al gimnàs de l’escola. Han rebut la seva orla, juntament amb un petit regal i han cantat unes cançons. Us trobarem a faltar!!! Molta sort en la vostra nova etapa!!! Podeu veure les fotos aquí.