TAULER D’ANUNCIS VIRTUAL

INFORMACIONS INICI DE CURS

PREINSCRIPCIÓ PEL CURS 2021-2022

EL PERÍODE DE PREINSCRIPCIÓ HA FINALITZAT.
Totes les famílies que estiguin interessades en realitzar la preinscripció a la nostra escola ja sigui per entrar a P3 -nens/es nascuts el 2018- com per altres cursos d’Educació Infantil i Primària poden posar-se en contacte per mitjà del  correu electrònic de l’escola  c5000854@xtec.cat.

Orles de 6è, curs 2020-21

Aquest curs ens hem acomiadat de l’alumnat de 6è. Us deixem el vídeo que vam realitzar del seu pas per l’escola.
Cliqueu a la imatge.

SETMANA CULTURAL. 16 DE JUNY: Cercavila

Ahir dimecres 16 de juny vam iniciar la setmana cultural de l’escola amb la temàtica de la FESTA MAJOR. Vam fer l’inici de festa amb un “xupinasso” de confeti i tot seguit vam anar a fer una cercavila pel poble acompanyats de la geganta Creueta,… Llegeix més»

Cursa solidària per Pallassos sense fronteres.

El passat divendres dia 11 de juny va tenir lloc la Cursa Solidària de l’Escola.
Cada alumne de forma voluntària aportava 1 euro per participar-hi. Els diners recollits els lliurarem a la ONG PALLASSOS SENSE FRONTERES.
Tot l’alumnat va participar en les diferents curses adaptades a cada… Llegeix més»

Sobre Desenvolupament Sensorial, sobre la frustració i sobre Colònies

Per finalitzar el curs us compartim tres articles. El primer ens parla del desenvolupament sensorial i de la importància que té en el correcte desenvolupament dels nostres infants:
El segon article parlar d’ajudar als infants a acceptar la frustració. Insistim en aquest tema perquè creiem… Llegeix més»

“Mobilitza’t per la selva” Escola dels grans: 5è i 6è

Els alumnes de cicle superior estem duent a terme un projecte relacionat amb els objectius del desenvolupament sostenible que L’ONU ha marcat com a fita per aconseguir-los el 2030 i així poder viure en un món millor i més sostenible. Actualment estem treballant l’ODS 15 que és ”La vida terrestre” gràcies a aquest ODS ens vam interessar en el projecte de recollida de mòbils: ”Mobilitza’t per la selva”, de l’institut Jane Goodall de Barcelona.… Llegeix més»