ESTADES A NÚRIA

ENTRA I GAUDEIX DELS VÍDEOS DE LES ESTADES A NÚRIA

Iniciem el Projecte interdisciplinar

Aquesta setmana l’alumnat de l’escola Pràctiques 1 inicia el projecte interdisciplinar que es durà a terme al segon i tercer trimestre.
Aquest curs, el projecte parteix d’una endevinalla.

Aquest matí l’alumnat de cicle superior hem intentat desxifrar-la.
El divendres els mestres ens diran el resultat.

ALUMANT DE SISÈ
Llegeix més»

GRÀCIES FAMÍLIES

Hem acabat el curs celebrant una gran festa d’escuma.
La comunitat educativa del centre us vol agrair la vostra participació, i especialment a l’Òscar i l’Oriol per fer d’aquesta festa un dia INOBLIDABLE!!

GRÀCIES XIP XAP!!!

PORTES OBERTES

Aquest curs 2020 – 2021 les Portes Obertes han variat el seu format i serà necessari demanar cita prèvia per tal de poder venir a conèixer-nos una mica més.
Aquí us deixem un tastet d’algunes de les activitats diàries que realitza l’alumnat de P.3

Torrem Castanyes

Els pares de l’AMPA torren Castanyes per a tots els alumnes de l’escola.
Aquest matí ha estat especial i tots els infants han fet activitats de castanyada per no perdre la tradició.
A la tarda menjarem castanyes a les aules. Si en queda alguna potser arribareu a… Llegeix més»

Claustre professorat

El professorat de l’Escola Pràctiques 1 seguim en contacte per vetllar pel bon funcionament de l’escola i sobretot, per atendre les necessitats del nostre alumnat.

Setmana a setmana ens seguim reunint Online a través de l’aplicació Hangouts per estar en contacte i poder seguir treballant… Llegeix més»