Nou curs 2021/2022

El curs 2021/2022 ja ha començat i us donem la benvinguda.
Aquest és un curs on continuem treballant amb força i empenta per tal d’anar adaptant-nos a les circumstàncies i oferir als nostres alumnes una educació de qualitat, posant al seu abast tots els recursos de… Llegeix més»

Un viatge per Abrera

Els nens i nenes de P5 han realitzat un projecte sobre la nostra vila. Aquesta feina els ha fet recórrer i conèixer els indrets més destacats d’Abrera (i en tenim un grapat!).
El resultat de tota la recerca que han fet és l’espectacular vídeo que veureu… Llegeix més»

Venda de productes projecte CuEmE

L’alumnat de 5è de la nostra escola ha sortit a vendre els productes que, a través de les seves cooperatives escolars, han elaborat al llarg del curs. La venda ha estat un èxit. L’Ajuntament del nostre municipi ens ha donat suport en tot moment des… Llegeix més»

2a línia a P3

L’escola torna a disposar de dues línies a P3 a partir del curs 2021-2022.
Gràcies al treball conjunt d’AMPA, Ajuntament i Escola, s’ha aconseguit obrir una altra línia. Aquest fet ens anima a continuar treballant per a la comunitat educativa. A continuació, us deixem amb la… Llegeix més»

Jocs Florals Sant Jordi 2021

Aquest matí hem celebrat l’entrega de premis dels Jocs Florals de Sant Jordi ’21.
Els guanyadors i guanyadores, així com els finalistes de cada categoria, han estat anunciats per la megafonia interna de l’escola. Aquest any tan diferent ens hem adaptat a la situació i els… Llegeix més»

Cartells pel civisme

L’alumnat de 2n de la nostra escola s’ha adonat que el nostre centre pateix de l’incivisme de les persones que passegen els seus gossos pel voltant. Cada dia ens trobem que els gossos han fet les seves necessitats a les nostres portes i a les… Llegeix més»

Dia mundial de consciència de l’Autisme

A l’escola s’han portat a terme diferents activitats sobre l’Autisme, aprofitant que el 2 d’abril va ser el Dia mundial de consciència de l’Autisme.
Una de les activitats va ser que cada alumne/a disposava d’una peça de puzle (símbol que més representa l’autisme) i havien d’escriure… Llegeix més»

Participació concurs Apilo XII

Hem rebut l’agraïment d’haver participat en la recollida de piles, bateries i acumuladors del concurs APILO XII. Tot i la situació de pandèmia, vam recollir 35 quilos!!
Moltes gràcies per haver contribuït durant el curs passat, malauradament aquest curs no podrem participar-hi… Llegeix més»

Portes obertes 2021-2022

Aquest any, la jornada de portes obertes es durà a terme en forma de reunions virtuals. Els horaris de les reunions són:

Matí
1/03/2021 – 11.00h
8/03/2021 – 11.00h

Tarda
4/03/2021 – 15.00h
10/03/2021 – 15.00h

Cal que demaneu cita mitjançant els següents canals:

• Telefònicament: 93 770 03 81.
  • Enviant un correu electrònic a… Llegeix més»

Carnaval, Carnavaaaaaal!!!!!

Hem donat cloenda a la setmana de Carnaval 2021. Ens ho hem passat genial!!!!
Si voleu veure com s’ho han passat els grups de l’escola, heu de visitar els blocs de les classes.
L’equip de mestres de l’escola també ens hem de disfressat, com cada any, i… Llegeix més»