Han arribat les gallines a l’escola!

Benvolgudes famílies,
Aquesta tarda han arribat les gallines a l’escola. Els alumnes d’Educació Infantil les han rebut amb molta il·lusió i entusiasme! Quines ganes que teníem de tornar-les a tenir a l’escola! 🙂

Voleu veure com ha sigut la seva arribada al galliner?

Reunions de famílies curs 2021-2022

Benvolgudes famílies,
Aquí podeu trobar el calendari de reunions de famílies d’aquest curs 2021-2022. Començaran a les 17h i es faran en format telemàtic.
Us recordem que en cas que no us pugueu connectar a la reunió degut a dificultats tecnològiques, ho heu de comunicar al tutor/a… Llegeix més»

Espai de formació: Connecta’t!

Benvolgudes famílies,
Aquest curs reiniciem l’espai de formació connecta’t destinat a famílies que necessiten un acompanyament per desenvolupar-se en entorns digitals amb dos objectius principals.
Aquí podeu trobar tota la informació referent a aquest projecte. Us podeu inscriure en el següent enllaç fins el dimarts 21 de setembre.
Us hi esperem!
Llegeix més»

Taller de llengua catalana i socialització de famílies!

Benvolgudes famílies,
S’inicia l’espai de formació “Taller de llengua catalana i socialització de famílies” que té com a objectiu la promoció i la millora de l’aprenentatge i l’ús de la llengua catalana dels pares i mares de l’alumnat nouvingut o d’origen estranger, la implicació de les… Llegeix més»